Gjest anonym Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Har dere begynt med ullundertøy av type langarmet ulltrøye og ullstrømpebukse under vanlige klær ennå i barnehagen? Til dere med barn i 3-5 årsalderen!
Heidipia Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Ja det har jeg, spessielt på dager jeg vet han skal være mye ute. Greit i forhold til vann og kulde. Men har det ikke under bukse og genser, går inne i kun ulltøy.
Sophie-Ann Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har levert både ulldress og sokker i bhg i dag. Har også tenkt å kjøpe strømpebukse/overdel som hun kan ha under ulldressen. Da kan hun bare ha på seg vinterdressen og være god og varm.
Quasis Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Hun har varme klær liggende i bhg. Jeg har tatt på henne langermet ulltrøye enkelte sure dager. Ullongs har hun ikke begynt med enda.
kulu-kulu Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Jepp , for lenge siden , ull er gull! Mine 2 vil helst gå i kjole, så da blir d ullundertøy m kjole utenpå. Har på fleece bukse på vei til og fra bhg, og en varm jakke såklart.
Leanne Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Ull på begge mine 3 og 5 år.. Er en god stund siden vi startet med det også. Både longs/ langermet trøye og tynne ullsokker.. Ull er gull
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Her har vi brukt ull siden september. Påde oppe og nede.
Jens Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Hva gjør man med en snart 6 åring som nekter å ha på seg ull innerst, da han sier at det klør?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 lar h*n slippe. Du kan jo kjøpe superundertøy event... Det finnes jo mange som ikke bruker ULL i det hele tatt på barna sine, så det går nok fint.
Gjest anonym Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Ull på begge mine 3 og 5 år.. Er en god stund siden vi startet med det også. Både longs/ langermet trøye og tynne ullsokker.. Ull er gull Ts her: Bruker dere ull longs og langermet ulltrøye og tynne ullsokker under f.eks vanlig dongeribukse og tykk bommulsgenser? Noen fra vestlandet som også bruker ulllongs og ulltrøye:)?
Leanne Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Ts her: Bruker dere ull longs og langermet ulltrøye og tynne ullsokker under f.eks vanlig dongeribukse og tykk bommulsgenser? Noen fra vestlandet som også bruker ulllongs og ulltrøye:)? Barna har på seg ull longs og langermet ulltrøye og tynne ullsokker under klærne.. Nå har de foreløbig hatt mye tynne bomullsgensere, evt. bare en tskjorte/vest utenpå ulltrøya da det var litt mildere. Barna går med ull longs under dongribukser også. Minsten på 3 går noen ganger bare i longs når han er inne i barnehagen. Eldste synes det er greit med longs og bukse på skolen, sitter vel litt mer stille der.. Hun har også gått mye med ull longs - tynn thights over og ulltrøye og tynne tunikaer i høst. Ull er jo et pustende materiale. Min minste på 3 sover også i ullpysj, han elsker det..
SummerJoy Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 Begynte denne uken. Har ullsokker, ullbody, ullstilongs og joggebukse over der. Ute som mellomlag har hun ullgenser og fleecebukse (da pleier de ta joggebuksen av, men ikke alle som gjør det av personalet har jeg sett) og over der høstdress eller regntøy. Bor på vestlandet
Quasis Skrevet 20. oktober 2010 #14 Skrevet 20. oktober 2010 Vel, i dag kom snøen så lett.. Blir nok ullongs sammen med ulltrøye i morgen..
Umuriel Skrevet 20. oktober 2010 #15 Skrevet 20. oktober 2010 Greit å opplyse hvor i landet man bor da. Vi bor i nord, og ulla har vært i bruk lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå