Gå til innhold

Synes du det er greit at kjæresten din sier at andre jenter er pene o.s.v

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kranglet med kjæresten min for en uke siden.

Han gir meg mange komplimenter, men jeg sa at det betyr så lite siden han hele tiden kommenterer bilder av venninnene sine og sier de er pene, kunne vært fotomodeller,er søte o.s.v, o.s.v.

Jeg sa at jeg syntes det var unødvendig å gjøre sånt. Så sier han at han gjør det bare for å være snill.

MÅ man si sånt til venninnene sine for at de gidder å være venn med deg? Kan han ikke være venn med dem uten å si at de er pene og sånt liksom.

Han fikk det til å fremstå slik. Sa "jaja, da kan jeg la være å si fine ting til de i det hele tatt" og noe sånt.

Synes du det er greit at kjæresten din sier til venninnene sine at de er pene o.s.v?

Jeg har mange guttevenner, ingen av dem sier at jeg er pen eller noe, ikke at jeg vil høre det heller. Vi kan da være like gode venner uansett.

Det er altså helt greit at han har jentevenner og, det er ikke det det går ut på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke bry meg mindre, er som oftest jeg som sier det, men du føler som du gjør. Fortell ham at det er mulig å si ting inne i hodet sitt for å spare deg unødig tenners gnissel.

En glimrende oppfinnelse av hjernen det der. Man MÅ ikke si ALT man tenker høyt.

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint at han gir komplimenter til mennesker han bryr seg om! Jeg vet selv hvor godt det kan være å få høre at jeg ser flott ut en dag jeg ikke føler meg så på topp, så det setter jeg pris på.

Jeg skryter av mine jente- og guttevenner og de skryter av meg. :)

Skrevet

kommer litt an på.

jeg har en x som gjør akkuratt det samme som du beskrvier. men det er liksom på de samme jentene hele tide, hei sexy, søta, frøken perfekt osv. postet det ut på FB og alle andre plasser de hadde bilder av seg, syntes det ble litt mye til tider.

han jeg er i lag med nå gir meg komplementer hver dag, hender han sier til sine få venninner at de ser pene ut f eks ved festlige anledninger der vi har pyntet oss, og det er helt greit. selv har jeg en del kompisser, og får et par komplementer av dem og en gang i blant, synes det også er helt greit egentlig, fint at noen leger merke til enn :)

Skrevet

Nei.

Greit å skrive at man syns bildet er fint, stilig, kult, etc, men eg ser ikkje nødvendigheten i å fortelle at man syns vedkommede er pen, vakker, søt, burde vært fotomodell, etc.

Går an å holde noe for seg selv nemlig, og ikkje kringkaste det via FB kommentarer som "alle" kan lese, f.eks.

Skrevet

Nei.

Greit å skrive at man syns bildet er fint, stilig, kult, etc, men eg ser ikkje nødvendigheten i å fortelle at man syns vedkommede er pen, vakker, søt, burde vært fotomodell, etc.

Går an å holde noe for seg selv nemlig, og ikkje kringkaste det via FB kommentarer som "alle" kan lese, f.eks.

Veldig enig med deg. Altså, syns det er greit hvis man f.eks. ser et brudebilde eller noe sånt, å skrive "så pene dere var" eller lignende. Men ellers syns jeg det er en uting med både jenter og gutter som på død og liv hele tiden må kommentere hvor utrolig sexy og flotte andre er, til den de er sammen med. Det stikker ihvertfall veldig hos meg. Og det kan da ikke være så vanskelig å unngå å proklamere sånt, hverken muntlig eller skriftlig. En annen ting er at man ser det vel selv, hvem som ser bra ut og ikke. Det er vel dermed ganske overflødig å måtte si det. Ser man et hus som er rødt, så sier man vel ikke: "Det huset var rødt." Det er jo liksom ganske innlysende allikevel.

Skrevet

Nei. Jeg synes ikke slikt passer seg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja og nei.

Jeg kan skjoenne han finner andre attraktive, men det finnes moderasjon.

Kommenterer han andre kvinner flere ganger daglig, er det ikke greit.

Naa og da er greit.

Skrevet (endret)

Nei, det er ikke i orden. Å si så fin du er på håret, hvis hun tydelig kommer fra frisøren f.eks eller kommentere at hennes nye genser er kul, er helt greit, men å direkte kommentere ei jentes utseende er unødvendig.

Endret av NovaFlare
Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg synes det er greit å si det, jeg forteller da mine kompiser at de ser godt ut og de sier det samme til meg, sånn når det passer seg.

Men alt med måte, å skrive "søøøta<3<3<3" på facebook tusen ganger sånn at du kan lese er vel å gå litt for langt.

Skrevet

Dama mi sa at en kompis av henne ser dritbra ut . Når jeg derimot sa at ei venninne av meg er veldig pen, ble hun veldig såra.. Den skjønner jeg ikke helt :P

Skrevet

Dama mi sa at en kompis av henne ser dritbra ut . Når jeg derimot sa at ei venninne av meg er veldig pen, ble hun veldig såra.. Den skjønner jeg ikke helt :P

Kvinnelogikk, tenker jeg! :ler:

Skrevet

jeg har reagert en gang når han skrev "Sexy..." på ei jeg ikke visste hvem var, men ellers reagerer jeg ikke, og ihvertfall ikke så lenge jeg vet hvem jentene er. Kan nok finne på å spør "hvem er hun?" om jeg ikke vet.

Jeg gjør det lett selv også, skriver "handsome!!" på bilder av venner som har pyntet seg til en eller annen event, eller liknende, og så lenge jeg vil kunne gjøre det selv, så må jeg pent finne meg i at han gjør det samme. ;)

Skrevet

Jeg synes det kommer veldig an på hvordan det blir sagt/skrevet og i hvilken sammenheng. Hvis ei har et helt fantastisk fint profilbilde, så ser jeg ikke problemet. Men om han tar kontakt bare for å fortelle hvor fin hun alltid er, at hun er så perfekt osv, så reagerer jeg.

Jeg var sammen med en som sendte supersøte meldinger til sine to nærmeste venninner hele tiden om hvor glad han var i dem og hvor fantastiske de var. Dette skjedde ofte, og helt uten videre. Problemet her var at han sa finere ting til dem enn til meg. Du kan tenke deg hvordan det forholdet gikk til slutt... ;)

Men hva vi mener er jo irrelevant egentlig. Om du ikke synes at det er greit, så bør han jo ta hensyn til det.

Skrevet (endret)

Jeg ville tolket det som at han har tillit til meg om han fortalte meg hva han synes om andre jenter. Det betyr at han er trygg på meg, ville jeg tenkt.. :romeo:

Endret av *smak*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...