Gjest TS Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hadde noe på gang med en dame i et par uker. Hun var kjip med å svare, men svarte meg innimellom. tenkte vel bare at hun er en av de mange som hater mobil og sms-mas. Jeg traff på henne på en fest , og da oversåg hun meg fullstendig. Jeg hadde fått et par glass for mye, og ble lei meg, og frustrert. Prøvde flere ganger å få snakke med henne, men hun bare snudde seg bort. Jeg ville bare vite hva jeg hadde gjort, eller om hun bare ikke var interessert i meg i det hele tatt. Hun hadde gitt meg et helt annet inntrykk 3 dager før,da hun var hos meg og spiste middag. Da jeg var på vei hjem fra festen møtte jeg en vennine av henne, som spurte hvorfor jeg var lei meg. Da fortalte jeg at det var pga hun, men ville ikke si hva det var. Da spurte hun om jeg hadde hørt at hun gikk og snakket drit om meg, og at hun egentlig ga faen i meg. Da svartnet det for meg, og gikk gikk tilbake til festen, og spurte henne rett ut. Da ble hun rabiat, og begynte å skrike til meg,sa at det ikke var sant, og sa han aldri i livet ville se meg igjen. Hun skrek til jeg begynte å gråte, og da sa hun at jeg var ikke sann,som sto der og gråt foran henne, og at hun synes det var tragisk av meg. Etter dette har hun ikke tatt telefonen, og jeg har slettet nummeret hennes osv. Hva skjedde egentlig her? Var det meg eller ham som er gal? Vi er i begynnelsen av 30årene..
Gjest TS Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Hadde noe på gang med en dame i et par uker. Hun var kjip med å svare, men svarte meg innimellom. tenkte vel bare at hun er en av de mange som hater mobil og sms-mas. Jeg traff på henne på en fest , og da oversåg hun meg fullstendig. Jeg hadde fått et par glass for mye, og ble lei meg, og frustrert. Prøvde flere ganger å få snakke med henne, men hun bare snudde seg bort. Jeg ville bare vite hva jeg hadde gjort, eller om hun bare ikke var interessert i meg i det hele tatt. Hun hadde gitt meg et helt annet inntrykk 3 dager før,da hun var hos meg og spiste middag. Da jeg var på vei hjem fra festen møtte jeg en vennine av henne, som spurte hvorfor jeg var lei meg. Da fortalte jeg at det var pga hun, men ville ikke si hva det var. Da spurte hun om jeg hadde hørt at hun gikk og snakket drit om meg, og at hun egentlig ga faen i meg. Da svartnet det for meg, og gikk gikk tilbake til festen, og spurte henne rett ut. Da ble hun rabiat, og begynte å skrike til meg,sa at det ikke var sant, og sa han aldri i livet ville se meg igjen. Hun skrek til jeg begynte å gråte, og da sa hun at jeg var ikke sann,som sto der og gråt foran henne, og at hun synes det var tragisk av meg. Etter dette har hun ikke tatt telefonen, og jeg har slettet nummeret hennes osv. Hva skjedde egentlig her? Var det meg eller hun som er gal? Vi er i begynnelsen av 30årene.. Hadde skrevet ham,mente selvfølgelig henne..
Piper Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Ingen av dere høres helt god ut, for du burde forstått at hun ikke var interessert når hun ikke ville snakke med deg. Selv om hun var på middag hos deg tredager før, er det ikke dermed sagt at man er interessert i et forhold. Men hun høres ikke god ut heller, når hun kan stå og skrike som hun gjorde. Og du skal være glad for at du er kvitt henne, et problem mindre tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå