Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Er det greit at jeg holder kontakten med ekser eller noen jeg har datet via facebook og MSN etter at jeg gjorde det slutt? Er jo hyggelig å høre/følge med på hvordan det går, men vil ikke at det skal tolkes som at jeg angrer på at jeg gjorde det slutt Hva foretrekker dere?
Gjest Venelite Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg syns det er helt ok å ha litt kontakt, på en lett vennskapelig måte.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Så lenge du er over personen, tenker på h*n som en kjenning ikke "jeg har sett deg naken" tanken når du snakker med personen, og det samme med dem. Da klan man vel bare være "venner"? Nå vil jeg helst ikke ha kontakt med min ex. Jeg har utviklet et sinne og negative tanker om han som får meg til å føle meg bedre. Hvis han tok kontakt med meg igjen, så kan jeg ende med å få den store sorgen tilbake igjen. Jeg er en hyggelig person som ikke jager bort folk, så det blir vanskelig å be han om å aldri så mye som å si hei til meg en gang igjen. Jeg kan vel si at jeg fortsatt er i den bearbeidelses prosessen enda, ikke 100% over han, men 95%.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg synes vi kan fortsette litt kontakt hvis vi blir enige om at det er best å avslutte forholdet. Hvis jeg er den som gjør det slutt, får eksen avgjøre om vi skal ha kontakt, siden han sannsynligvis fortsatt har følelser for meg og det beste kan være å bryte kontakten til han er over meg. Og omvendt hvis gutten gjør det slutt.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Er det greit at den parten som har gjort det slutt tar kontakt da?
MissStiles Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Er det greit at den parten som har gjort det slutt tar kontakt da? HVis begge vil det, så hvorfor ikke?! Så lenge begge er klar over at det bare er vennskap og man ikke har kjærlighetssorg. Fordi da kommer man ikke akkurat over hverandre noe fortere ved å ha kontakt.
Gjest padawan Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 jeg har aldri hatt kontakt med noen av mine ekser så det er veldig individuelt tror jeg.
terri Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg hadde kontakt med eksen ca 1 halvt år etter at d ble slutt.. Når man har vert sammen i mange år blir det veldig rart å plutsleig ikke veksle et ord med hverandre mer. kontakten dabbert av med begge etter hvert, og nå et det flere mndr siden sist vi snakket.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Er det greit at jeg holder kontakten med ekser eller noen jeg har datet via facebook og MSN etter at jeg gjorde det slutt? Er jo hyggelig å høre/følge med på hvordan det går, men vil ikke at det skal tolkes som at jeg angrer på at jeg gjorde det slutt Hva foretrekker dere? Så lenge dere er single begge to, så er det vel greit. Men du bør bare være klar over at får en av dere (eller begge) nye kjærester, så kan det godt hende at de nye faktisk ikke liker at dere må ha noe særlig kontakt og følge med på hverandre. Jeg har ikke noe særlig kontakt med mine ekser, utover det helt nødvendige, og jeg liker heller ikke at kjæresten min har det. Så det er kanskje litt unødvendig energi å skulle jobbe noe spesielt for at dere skal ha noe nært vennskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå