AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Har masse krøller og bruker til vanlig rettetang 1-2 ganger i uka. Det sliter jo endel på håret, så jeg lurte på om noen har prøvd antipermanent her? Sliter det mindre på håret? Hvor lenge varer det? Hvilket merke er best? Blir det helt rett? Man kan vel gjøre det hjemme? Farger også håret hver 6. uke. Sliter det masse å hårfargen?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Henger meg på her jeg. Hørt det sliter ekstremt på håret, men =/
Tarindrelle Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 det sliter mykje å ta anti-permanent på håret, og det er ikke noe du bør gjøre hjemme. Dersom det kun er grunnet slitasje du tenker å ta anti-permanent, bør du heller investere i en varme-beskyttende spray. Dersom du bare er lei av å stritte håret så mye, da er nok heller anti-permanent en bedre løsning
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Farging og antipermanent er vel ikke helt bra? Har bare bleket håret, og mistet en del hår. Det har bare brukket av
Rumohra Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Vil ikke anbefale deg å både ha farget hår og antipermanent. Krøllete hår er ofte litt svakere og blir tørt og slitt lett, og to kraftige kjemiske behandlinger er nok ikke så lurt. Jeg ville forhørt meg med frisøren, høre om h*n tror håret ditt tåler det, og for all del ikke begynn med hjemmebehandling.
Tarindrelle Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Vil ikke anbefale deg å både ha farget hår og antipermanent. Krøllete hår er ofte litt svakere og blir tørt og slitt lett, og to kraftige kjemiske behandlinger er nok ikke så lurt. Jeg ville forhørt meg med frisøren, høre om h*n tror håret ditt tåler det, og for all del ikke begynn med hjemmebehandling. Er enig med Rumohra her
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Har varmebeskyttende spray fra GHD, KMS og loreal, men ingen av disse har beskyttet håret 100%. Finnes det noen varmebeskyttende produkter som er bedre?
Sommersol Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg tar anti-permanent, eller den heter ikke det, den heter Stright and Shine. Jeg vet ikke hvilken leverandør det er, men innbiller meg at det er Wella. Denne kan ikke tas hvis du striper håret, men går helt fint med farge, jeg farger opptil flere ganger mellom hver behandling. Jeg har ikke veldig mye krøller fra bunnen av, så jeg på meg varer det ett helt år. Sliter litt på tuppene, men merker jeg mye mindre slitasjen enn når jeg brukte tanga hver dag. Håret blir enormt blankt og fint av denne behandlingen. Ulempen er at det tar veldig lang tid, 3-4 timer, og koster endel (varierer fra sted til sted har jeg hørt, men ett sted mellom 2 og 4000,- jeg betaler 2500,-) Jeg er avhengig, og har fått ett helt nytt forhold til håret mitt etter at jeg oppdaget denne behandlingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå