AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, hvordan er den "perfekte" kvinne for deg, vis du skulle være realistisk.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Ung, vakker og jomfruelig er det første som poppet opp i hodet mitt. Og sånn ellers så faller jeg lett for reflekterte brunetter som strever i livet.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Min mann fortalte noen kompiser av ham at jeg var den perfekte kvinne :rødme: Han har alltid rene klær, middag på bordet når han kommer hjem fra jobb, jeg masserer ham når han er sliten, så lenge jeg klarer og kan så får han sex når han vil, jeg utfordrer ham, støtter ham i alle situasjoner, ler sammen med ham, har en del felles interesser og er ikke redd for å blir skitten (les: mekker biler, kjører tungtransport m.m.). Jeg er ikke "stunning", mager og har store pupper. Helt normal, litt overvektig. Syns nå iallefall det var veldig koselig å høre at han hadde sagt dette til dem. Jeg var ikke tilstede og det var en av kompisene hans som fortalte meg hva min mann hadde sagt.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Min mann fortalte noen kompiser av ham at jeg var den perfekte kvinne :rødme: Han har alltid rene klær, middag på bordet når han kommer hjem fra jobb, jeg masserer ham når han er sliten, så lenge jeg klarer og kan så får han sex når han vil, jeg utfordrer ham, støtter ham i alle situasjoner, ler sammen med ham, har en del felles interesser og er ikke redd for å blir skitten (les: mekker biler, kjører tungtransport m.m.). Jeg er ikke "stunning", mager og har store pupper. Helt normal, litt overvektig. Syns nå iallefall det var veldig koselig å høre at han hadde sagt dette til dem. Jeg var ikke tilstede og det var en av kompisene hans som fortalte meg hva min mann hadde sagt. <3
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Alle jenter er perfekte for en eller annen, men ingen jente er perfekt for alle.
Lissi Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Min mann fortalte noen kompiser av ham at jeg var den perfekte kvinne :rødme: Han har alltid rene klær, middag på bordet når han kommer hjem fra jobb, jeg masserer ham når han er sliten, så lenge jeg klarer og kan så får han sex når han vil, jeg utfordrer ham, støtter ham i alle situasjoner, ler sammen med ham, har en del felles interesser og er ikke redd for å blir skitten (les: mekker biler, kjører tungtransport m.m.). Jeg er ikke "stunning", mager og har store pupper. Helt normal, litt overvektig. Syns nå iallefall det var veldig koselig å høre at han hadde sagt dette til dem. Jeg var ikke tilstede og det var en av kompisene hans som fortalte meg hva min mann hadde sagt. Håper du får noe igjen for det
Gjest Ubar=) Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Ja, hvordan er den "perfekte" kvinne for deg, vis du skulle være realistisk. God og snill som smør, søt, sterk utstrålig, selvstendig, livserfaring ^^ At kvinnen har endel livserfaring er viktig for meg, da dette lettere gjør forholdet meget oppbyggelig og spennende. Tror jeg har litt livserfaring å dele med kvinnen også.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 At hun respekterer andre mennesker, har et mål og mening med livet og at hun både liker en hjemmekveld og en tur ute på byen. Ok, nå hørte det siste ut som en kontaktannonse, men for meg sier det noe om at hun er fleksibel og ikke er låst inne i et fast mønster på fritida. Når det gjelder utseende, at hun i en viss grad trener og spiser sunt og er opptatt å ta seg bra ut.
intellekt Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg syns selvfølgelig at min kvinne er den perfekte kvinne. Hun er vakker, sjarmerende og søt. Vil meg kun godt og begjærer meg like mye som jeg begjærer henne. Hun har en deilg, formfull kropp og et nydelig ansikt. Vi ler mye sammen og har mange felles interesser (noe jeg syns er svært viktig i et forhold)!
Gjest norah Skrevet 22. oktober 2010 #10 Skrevet 22. oktober 2010 vel, jeg ser jo at dette med drømmemann/kvinner gjerne kan endre seg når man først møter noen man ønsker å dele livet med. det var mange kvaliteter jeg trodde var viktig for meg tidligere som kanskje ikke er så viktig lengre(og tenker ikke da på utseende).... eksempelvis spurte jeg min samboer her forleden om han ville synes det var ok at jeg var hjemmeværende noen år mens barna var små. jeg ba ham begrunne årsaken til at han sa nei - og det handlet om at han synes det var uattraktivt å være hjemmeværende. dermed er vel hans drømmekvinne neppe den typiske "snille, hjemmekjære husmoren som vasker klærne og har middagen klar på bordet"- typen. når han skal beskrive hvorfor jeg er hans "drømmekvinne", så trekker han ofte frem egenskaper som selvstendig, intelligent/oppegående og samfunnsmessig engasjert - i tillegg til andre mer "universelle" egenskaper som utseende. tror ikke det er drømmekvinnen til alle menn nei
Dyreelskern Skrevet 22. oktober 2010 #11 Skrevet 22. oktober 2010 Den perfekte kvinnen er morsom, har alltid noe å fortelle, har lett for å prate med alle typer mennesker, er omsorgsfull og snill, ser det på meg hvis jeg har det vanskelig og gjør alt hun kan for at jeg skal få det bedre, hun er vakker og sexy, med øyne jeg kan se inn i leeeeeeenge uten å bli flau, hun er selvstendig og jordnær og bryr seg om verden rundt henne, hun blir med meg på konserter hun ikke bryr seg om fordi jeg gjør det samme for henne, hun er glad i dyr og liker å reise og oppleve nye ting. Akkurat som kjæresten min:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå