spørsmålstegnet Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Er virkelig lei av å lete, og håper noen av dere kan hjelpe meg. Jeg har alle sesongene fra 1 til 7. Mangler bare 8 og 9. For lenge siden så så jeg en episode hvor dem fant ut hvorfor Robert må alltid være borti haken før han putter noe i munn. Noen som vet hvilken episode dette er? Vet at det er en liten ting å irritere seg over, men har lyst til å finne ut av dette :)Noen som vet?
Gjest Elyssa Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Den gikk akkurat på tv. Vet ikke om det hjelper noe men
spørsmålstegnet Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Den gikk akkurat på tv. Vet ikke om det hjelper noe men Hmm.. Vet ikke. Mente de sender sesong 9 på tv3 nå.. Og har nesten ikke sett noen epioder av den sesongen. Ser kun alle elsker raymond på dvd til frokost Føler at den scenen jeg leter etter må være før sesong 9.. men jeg aner ikke.
Gjest Cho Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Hvis du har sesong 1-7, hvis episoden nettopp gikk på TV og TV sender sesong 9 for øyeblikket, da er den vel på sesong 9 da? Uansett ikke så veldig vanskelig å finne ut av via elimineringsmetoden, hvis du bare har to sesonger igjen. Jeg har forresten sett episoden, men vet dessverre ikke fra hvilken sesong den er..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Det er sesong 8, episode 18. Du kan ikke ha lett så veldig mye etter det svaret. Skjerpings!
spørsmålstegnet Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2010 Hehe Seriøst? Er det langt uti sesong 8??? Jeg prøvde elimineringsmetoden og luka vekk sesong 8 og 9 fordi jeg regna med at de hadde funnet ut grunnen leeeenge før... Men det måtte 8 sesonger til assa? hehe.. Uansett. Takk for hjelpen. Har et par gavekort som jeg skal bruke på de to siste sesonga.. Trodde jeg bare hadde oversett en episode fra de tidligere sesongen. Jeg skal skjerpe meg hehe
Bloodless Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Hehe, det tok meg hele 10 sekunder å finne den episoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå