Gå til innhold

fargevalg/tema- hjelp til å finne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjlepe meg med dette?

Har nettopp begynnt å planlegge, men det stopper visst i at jeg ikke har valgt et fargetema.

Alle maser om at jeg må bestemme farger til bryllupet aller først, men har omtrent samme fargesans som bikkja, dvs nada! :)

Hvor kan jeg finne bilder/ideer av fargevalg/bordpynt og sånnt? Har sett i blader, med synes det er så fryktelig pynta/stæsja alt i sammen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må jo ikke ha et fargetema for bryllupet. Men det kan jo være greit om man bestemmer seg for en fargeskala / noen farger å forholde seg til om, hvis man ønsker seg en "helhet" i pynt/invitasjoner. Om dere ikke er så opptatte av farger, kan dere f.eks. velge ut noen materialer dere liker godt. F.eks. hvitt og ulike elementer av forskjellig tre? En farge + klart glass? Eller er det noe annet dere er interesserte i, som kan være tema for bryllupet? F.eks. musikk, fisker, sommerfulger, fotball, et spesielll kultur/land, mat etc?

Det viktigste er vel at det gjenspeiler dere som invdivider og som et par :)

Finnes foresten mange tråder her inne med tips til ulike nettsider etc :)

Skrevet

Kan noen hjlepe meg med dette?

Har nettopp begynnt å planlegge, men det stopper visst i at jeg ikke har valgt et fargetema.

Alle maser om at jeg må bestemme farger til bryllupet aller først, men har omtrent samme fargesans som bikkja, dvs nada! :)

Hvor kan jeg finne bilder/ideer av fargevalg/bordpynt og sånnt? Har sett i blader, med synes det er så fryktelig pynta/stæsja alt i sammen.....

Kunne jo startet med å fortelle når dere skal gifte dere

Skrevet

Me haddehatt crem hvitt & rosa & sjampagne farger

og eg valgte disse blomstrer (som va brukt i bukketten min, håret, og adle adre dekrasjoner): hvite freesiar & lett rose roser & hvite orkideer

Invitasjoner & bordkort & menu blei lagt i crem hvitt & shampagne

Kjolen min va crem kvitt (altså ikke i kritt hvitt, som er mer kaldere farge)

Brokade vest te brudgommen va i crem hvitt også (kunne kje hatt lysere, ellers kjolen sko sett akkuratt som skittent ut)

I buketten hadde eg hatt light pink roses & white freesia & white orchids rund + matchende bottoniere

2 stooore blomstrer dekorasjoner i kirke va med light pink roses & white orchids

2 store lysestaker ved middagen (rose starinlys, lett rose og hvite roses), stod på rosa løperen + på adle stolene va knyttet roser sløyfer.

Over bordet har me strekket blomster-girlander (orkideer i hvitt & rose farger)

+ adle stoler og bord va dekt med crem hvite duker / stoltrekker;)

+ kaken vår va i kvitt (ikke marsipan) med rose hjerter på & dekorert med kvitte & rose roser:)

OGSÅ brudepiken min va i lett rosa kjole m/kvitt sløyfe, hadde hatt i hånden kvitt basket;)

Tro meg, detaljene spiller en stooor del, sånn som eg har lest en plass: The wedding details are important because they are making an pleasant day till an unforgettable day ;o)

For å si det sånn, eg fikk utroooolig mye skritt for dekorering;)

KRITT HVITT (hvis du går for en slik kjole) MATCHER VELDIG BRA MED LILLA OG EN LITEN DASJ AV SØLV-GRÅ!

LYKKE TE!!!

post-39472-1287446252,5099_thumb.jpg

post-39472-1287446279,2757_thumb.jpg

post-39472-1287446315,0504_thumb.jpg

post-39472-1287446324,1513_thumb.jpg

post-39472-1287446332,6212_thumb.jpg

post-39472-1287446342,4368_thumb.jpg

Gjest annemor30
Skrevet (endret)

Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms språk i forumet. Unntaket er i dagbøkene.PM er sendt brukeren.

mvh

annemor30

moderator

Endret av annemor30
Skrevet

Takk for starthjelp!

Det blir juli bryllup, og kjolen som jeg sikler på har en farge som er beskrevet som Light gold, i mine øyne er den en slags mørk-hvit-rosa.... ække så lett alltid det med farger! :)

Skrevet

Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms språk i forumet. Unntaket er i dagbøkene.PM er sendt brukeren.

mvh

annemor30

moderator

Du tror ikke hun er fra et annet land da?

Skrevet

mvh

annemor30

moderator

Dette synes jeg var litt smålig.

For meg er det ganske opplagt at vedkommede ikke er norsk og da mener jeg at man kan se litt mellom fingrene.

Mulig at brukeren akkurat har lært seg norsk og sliter litt med skriftspråket?

Skrevet

Ja, jeg er ikke norsk, men har bodd i Norge i nesten 6 år, så jeg både snakker og skriver flytende norsk, men på Stavanger dialekt. Det er rett og slett bare en vane, snakker jo på dialekt til norske mannen min hver dag.... Sorry, trodde ikke det var så strengt ang. dialekter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...