AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 - eller blir de fort slitt? Blir "spennene/festene" fort slitt om man bruker det hver dag? Jeg har bare brukt punkt extentions, og er litt lei av de da det sliter mye på håret og blir ganske dyrt i lengden.. Har ganske glatt hår, men clipsene holder seg bra på plass om man tuperer og bruker hårspray på?
Rumohra Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Hei! Håret i seg selv blir ganske fort slitt om man har det på hver dag. Det er vel pent i omtrent 2 mnd avh. av kvaliteten og hvordan du behandler det. Jeg har aldri opplevd at festene har blitt slitt. Om du tuperer og bruker litt spray sitter de godt, men om du vil gå over til clips for så å tupere masse vil du nok fortsatt få en del slitasje på håret altså..
C0okieSara Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Hei (: Jeg har selv clip-on extentions, og det funker helt bra å bruke de hver dag (spørs jo selvfølgelig kvaliteten), med mindre du bruker veldig mye hårprodukter, som hårspray osv, tupperer du det, blir det fortere slitt. Pass på å stell med det, så har du extentionsenet lenger. Jeg brukte mitt forrige clip-on ex. i over 2år, før jeg byttet alt ut. Selvfølgelig var det rimelig slitt, men jeg kuret det, og da varte det lenger, vet ikke om det bare var noe jeg innbilte meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå