Gå til innhold

Bloggshout på blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan velger man om bloggen skal/skal ikke dukke opp der?

Det står noe om å registrere mobilnummeret sitt. Hvorfor må man det? Det er jo gjerne litt uanonymt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har skjønt så må man registrere mobilnummeret fordi det koster 30,- å legge ut en bloggshout...

Skrevet

Det høres egentlig usannsynlig dyrt ut! :sjokkert: Jeg har ikke sett noe om dette på siden, men nå skal jeg jammen lese alt med både stor og liten skrift.

Kanskje jeg bytter til wordpress eller blogger.com...

Skrevet (endret)

Etter det jeg har skjønt så må man registrere mobilnummeret fordi det koster 30,- å legge ut en bloggshout...

Det koster 15 kr. 30 kr er for de som vil ha slik bloggshout der man får tre stjerner bak bloggen, dette for å indikere at blogginnlegget er ekstra interessant, eller noe i den duren.

Jeg har selv brukt det for å promotere bloggen, og det har fungert. Det har generert en god del brukere, og nå er det kun ved spesielle anledninger jeg bruker det.

Uansett, bloggshout er en tilleggstjeneste. Om du ikke trykker på "bloggshout", så vil heller ikke bloggen din dukke opp der, så alle innlegg du legger ut på blogg.no er i prinsippet gratis, men man kan altså velge å bruke bloggshout om man vil det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Takk for godt svar Yvonne! :klemmer:

Jeg har verken brukt bloggshout eller delt linken min med noen, men på to dager, har jeg allerede hatt 7-8 lesere, i følge statistikken. Merkelig.

Hvor mange lesere fikk du av bloggshouten?

Skrevet

Takk for godt svar Yvonne! :klemmer:

Jeg har verken brukt bloggshout eller delt linken min med noen, men på to dager, har jeg allerede hatt 7-8 lesere, i følge statistikken. Merkelig.

Hvor mange lesere fikk du av bloggshouten?

Kommer jo veldig an på, men gjennomsnittet ligger kanskje på 400 lesere med bloggshout? Noen ganger mer, noen ganger mindre.

Skrevet

Et spørsmål til!

Kommer bloggens url opp på den spesifiserte mobilregningen?

(Jeg betaler ikke min egen mobilbruk, og foretrekker å holde bloggens url hemmelig for vedkommende som betaler).

Skrevet (endret)

Det vil komme opp om man har spesifisert faktura, under "tjenester levert av andre enn Telenor/Netcom/Tele2 etc". Det eneste som står i såfall er da at evt. blogg.no og mobilnummeret de representerer. Men er du sikker på at vedkommende som betaler får spesifisert faktura da, dette er jo noe man gjerne må be om spesielt (og som ofte koster ekstra, med mindre man bestiller i etterkant)?

Endret av Yvonne
Skrevet

Jepp, spesifisert faktura. Den kan sees på minside på chess.no :)

Skrevet

Jepp, spesifisert faktura. Den kan sees på minside på chess.no :)

Okay, da vil det stå ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...