Miss I.W. Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hei! Jeg lager album til snuppa med bilder og litt skriverier. Jeg syntes ikke de ferdiglagde var noe særlige, da det var mange med litt småteite og/eller lite passende ting du skal fylle inn. Jeg har skrevet litt om graviditeten, framgangen til snuppa, milepæler og familietre og tatt med bilder, utklipp, søte klistermerker o.l., men nå står det litt stille. Hva mere kan jeg fylle snuppas første album med?
hegejenta30 Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Hva med måned for måned, første møte med ulike slektninger, prøving av ulike antrekk, første tur på bussen/toget/med fly, første ferie, første tann, prøve å spise alene for første gang... Var det jeg kom på.
Miss I.W. Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for tips, Hegejenta30! Jeg har delt opp albumet måned for måned og fyller på med bilder, kommentarer, pynt osv. Jeg har f.eks. limt inn armbåndet fra sykehuset, den første bursdagsinvitasjonen osv. Det er koslig å holde på med og jeg håper snuppa vil sette pris på albumet.
hegejenta30 Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Det vil hun garantert! Bare ikke gjør som min tidligere svigersøster og lag alt for mange album! Da jentungen var 2 år hadde hun allerede laget 14 album til jenta, ikke fult så mange til seg selv - men det var med de samme bildene. Det syns jeg ble litt i overkant! Lager noe tilsvarende de "min første bok" ved hjelp av photobok programmet til Japan Photo jeg. Dette er ment som en minnebok til meg og barnefaren om når jeg gikk gravid og om våre forventninger til den lille i magen. Og vet med meg selv at det blir laget en Første bok til knøttet når h*n kommer til verden også.
Miss I.W. Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2010 14 album på 2 år!?! Dèt var i meste laget! Flere tips mottas forresten med takk!
Lvly Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Historie fra første gangen hos frisør, med noe av det avklipte håret i en liten pose som er limt inn? Det er det i et album jeg har. Moro å se fargen på håret, og hvor mye det har forandret seg... Litt info fra fødsel, hvor lang tid det tok, navn på jordmor, hva du følte første gangen du så henne, hva pappa sa/gjorde underveis og etter, hvem som var på besøk, gaver hun fikk, når hun kom hjem, hvordan hun var første natten og dagene etter dere kom hjem... Lekekamerater, favorittleker, favorittsteder, hva hun liker å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå