Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med pulevennen til venninne/kompis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre svar fra de som ikke har noe problem med det om de finnes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, hadde ingen problemer med å "overta" han ettersom han sa ifra til henne at han var intr i meg FØR han tok kontakt med meg (vi hadde truffet hverandre en gang). Han var også veldig tydelig på at han ikke hadde noe til felles med henne annet enn sex..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er det ingen som har noen tanker om dette?

Jo, men du ekskluderte oss i spørsmålet.

Skrevet

Jeg har gjort det, hadde ingen problemer med å "overta" han ettersom han sa ifra til henne at han var intr i meg FØR han tok kontakt med meg (vi hadde truffet hverandre en gang). Han var også veldig tydelig på at han ikke hadde noe til felles med henne annet enn sex..

Hvordan kjennes det når du/dere treffer på venninna di (eks-pulevennen hans) i ettertid? Er det pinlig, er du og venninna di fortsatt like gode venner, oppstår det sjalusi mellom deg og henne eller deg og typen osv osv.. :)

Skrevet

Jo, men du ekskluderte oss i spørsmålet.

Bare kom med det!

Skrevet

Kjæresten min er tidligere pulevenn til min venninne. Det oppstod litt problemer mellom meg og venninna i starten, men nå er vi like gode venner som før. Typen min er også fremdeles venn med denne venninna, noe jeg aksepterer, men merker jeg blir litt sjalu når han nevner navnet hennes. Ble også sjalu når han var på nach hos henne og sovna i sengen hennes.. Men stoler på at de ikke gjør noe. Typen min synes nok ikke situasjonen er merkelig i det hele tatt.

Skrevet

Hvordan kjennes det når du/dere treffer på venninna di (eks-pulevennen hans) i ettertid? Er det pinlig, er du og venninna di fortsatt like gode venner, oppstår det sjalusi mellom deg og henne eller deg og typen osv osv.. :)

Gikk bra det, vi fortsatte å være venniner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...