Gå til innhold

Hvor mye til klær/utstyr ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye dere bruker til klær og utstyr for barn i 2-5 års alderen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig usikker på hvor mye jeg bruker. Har en gutt på 3,5 år. Men nå er defenitivt den dyreste perioden. Nå trenger han nye vintersko, ny dress, ny vinterjakke, ull undertøy og strømpebukser, luer og votter. Sikker på att det går 4000 kr den måneden her. Men dette er jo da den verste måneden i løpet av året. Og av utstyr så er det jo bare sykkel, ski og akebrett. Det jeg bruker penger på er sko og yttertøy, klær ellers handles på H&M, lindex og cubus.

Så tipper vel att jeg kanskje bruker 1500 i mnd i snitt på alt av klær, sko og utstyr.

Skrevet

Jeg førte regnskap i flere år over klær og skotøy til ungene. Anbefaler andre å gjøre det så får du deg nok en overraskelse.

Eldste fikk for 800 kr pr mnd. Yngste litt mindre da det ble arvet en del. Dette var absolutt et minimum og i tillegg for noen år siden. Husker jeg ble rimelig overrasket over hvor mye jeg faktisk brukte. Fant også ut at jeg fikk minst. :fnise:

Skrevet

Jeg førte regnskap i flere år over klær og skotøy til ungene. Anbefaler andre å gjøre det så får du deg nok en overraskelse.

Eldste fikk for 800 kr pr mnd. Yngste litt mindre da det ble arvet en del. Dette var absolutt et minimum og i tillegg for noen år siden. Husker jeg ble rimelig overrasket over hvor mye jeg faktisk brukte. Fant også ut at jeg fikk minst. :fnise:

Ja , lurt å telle igjennom en gang imellom .

Gikk nettopp igjennom bankkontoen nå og kom frem til ca 5000 på de 2 siste månedene og jeg har da ikke kjøpt hverken sko eller utedress i dette beløpet .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...