Kara W Skrevet 18. oktober 2010 #1 Del Skrevet 18. oktober 2010 2-åringen vår klager veldig når vi skrur av lyset etter at vi har lagt ham. Vet ikke helt om han er mørkeredd, eller om det bare er det at han er blitt vant til å sitte og lese før han sovner, og det nå er blitt for mørkt. Uansett har vi bestemt at han skal få en nattlampe. Noen gode råd og forslag? Jeg har sett noen som man kobler rett inn i støpselet og lyser hele natten, men de gir vel ikke fra seg så veldig mye lys :klø: Ellers tenkte jeg kanskje en liten lampe til å henge på veggen, evt. på nattbordet som han kan skru av og på selv. Men det blir kanskje for mye lys, slik at han blir fristet til å sitte oppe halve natten og leke/lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildrose Skrevet 18. oktober 2010 #2 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vi har brukt en globus med pære inni. Det blir passe lys, som også evt.kan stå på om natten. Ikke noe problem å sove med det lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mousepad Skrevet 18. oktober 2010 #3 Del Skrevet 18. oktober 2010 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00097097 Gir dempet belysning . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. oktober 2010 #4 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vi har disse til ungene. de gir bare litt lys, veldig greit å sove med. Har en gutt på samma alder som din, og problemet med han er at vegglamper er utrolig interessante å skru av og på... Ikke det beste å ha rett over senga hans i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vi var på Ikea idag, og jeg så på de jente79 linket til. Men jeg syntes det så ut som om de gav veldig lite lys. Så da ble det den som mousepad linket til, men i blå stjerne. Stjernen er hengt opp over sengen, så blir spennende å se hvordan det går. Vi har ihvertfall ikke hørt et pip derfra enda. Regner med at vi sniker oss inn etterhvert og skrur den av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 19. oktober 2010 #6 Del Skrevet 19. oktober 2010 IKEA lampe Denne har vi. Den er laget i plast og kan ikke knuse om vår lille 2-åring river den ned og den er "hel" dvs at han ikke kommer til pæra (og brenner seg) Den gir et flott, dempet lys som passer bra til en liten pjokk som vil se i bøker i senga. Prisen er en ekstra bonus Vi er superfornøyd og har den til 6-åringen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå