Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres mening om dette?

Jeg er ei jente i midten av 20 åra. Jeg har en lillebror i begynnelsen av 20 åra. Vi hadde hver vår kjærester. Jeg var sammen med min i 3 år og han var sammen med dama si i 5 år. Han jeg var sammen med var et skikkelig rasshøll, utro og dopvrak så jeg dumpa han og gikk videre med livet mitt. Nå har jeg heldighvis en skikkelig gutt og livet mitt er flott. Nå i det siste blei broren min dumpa av dama si... etter 5 år. Nå er xn min og xn til broren min et par. Altså kjærester. Hu er 18 og han er 30. Jeg syns dette er helt villt og sjukt. Hva har de to til felles lissom? Sitte å vente på penger fra NAV, sitte å dope seg og snakke om meg og broren min?...typelighvis sånn at dritten finner dritten? ;)Hu må jo være stokk dum og han er enda dummere...? Alt detta her er skikkelig LOL. Måtte klype meg i armen når jeg hørte dette...*seriøst lissm*! Hva skjer med verden? Jeg syns faktisk de fortjener hverandre når de skal være SÅ ekkle ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var jo helt syk ja. du er ikke alene om å synes det. det er jo egentlig ganske kvalmt ja. er han pedo? hva sier foreldrene til hu 18 åringen da? på tide foreldrene tar afære!

Skrevet

dette var jo helt syk ja. du er ikke alene om å synes det. det er jo egentlig ganske kvalmt ja. er han pedo? hva sier foreldrene til hu 18 åringen da? på tide foreldrene tar afære!

Kjempepedo!! Woho lissom!

Forøvrig mener jeg man skal la de som vil, få være sammen med hverandre.

Skrevet

Hva syns du er verst? At hun er 18 og han 30, eller at de er deres ekser? Jeg syns begge deler er sykt, skjønner godt at du reagerer på det. Kanskje han på 30 ikke er på et særlig voksent stadium, det høres jo ikke akkurat sånn ut. Så kanskje de fortjener hverandre, også kan du tenke sånn at det er ihvertfall godt at dere blei kvitt dem.

Skrevet

hvis han er et dop hode, altså tar stoff, så synes jeg faktisk dere burde få denne jenta vekk fra ham, før hun blir skadet eller selv begynner på stoff. selv om hun er xn til din bror og gikk på din x, så bør noen prøve å få henne vekk fra ham.

Skrevet

jeg tror du burde lære deg hva ordet pedo betyr. pedo har ingenting med en 18 åring og en 30 åring å gjøre. 18 åringen er ikke et barn.

Skrevet

Hvorfor skal JEG gjøre noe med dette? Jeg syns det her er konge da :) Er værst at de er xne våres. Han xn min er jo 13 i hue, så han passer jo sammen med henne lissom! men syns jo det er ekkelt at de er xne te meg og broren min. Men herregud- de får styre på å ødelegge hverandre mest mulig ;) det jeg håper på. jeg har ikke en dritt te over for denne jenta jeg lissom. hu har vært et hælvete å ha med å gjøre og har måtte anmelde hu flere ganger. Så at de er sammen syns jeg bare er å synke sååå jævelig da!! haha!! ;)

Skrevet

Hehe.. Verden er syk.

Skrevet

Neida, det har helt siden steinalderen vert sånn at de yngste jentene får stormenn for å kunne føde flest mulige under.

Eller stormenn vil si de "sterke", "de ledne", som oftest skal det ta en del år for å bli den dominante.

Skrevet

hehe ja, hu kan bare bare prøve å lede xn min for min del ;) hvis hu syns det er digg å hoppe på han så self. må hu jo få lov te det!! hu blir rundtlurt ;) han har rundlurt alt på sin vei ;) Så hvorfor skulle hu være et unntak? jeg har tross alt vært sammen med han i 3 år ;)

Skrevet

jeg tror du burde lære deg hva ordet pedo betyr. pedo har ingenting med en 18 åring og en 30 åring å gjøre. 18 åringen er ikke et barn.

For en 18 åring er så veldig voksen? Er det det du sier? Ikke et barn? Ikke langt unna. Bare jentungen jo. Hva har en 18 åring til felles med en 30 åring å gjøre? men uansett, er jo ikke det som er som er relevant her da. Tror ikke det er det tråstarter gir så stor inntrykk av å bry seg om. Er vel heller det at de har vært sammen med hvert sitt søsken og pluttselig finner ut at de skal kryope under dyna sammen. Lurer egentlig på hva folk sier om dem.. de kan ikke akkurat være så smarte, eller ha lyst til å beholde no rykte. tenker ikke akkurat over hva de driver med kan du si.

Skrevet

har du sjekket deg for HERPES, HIV og HEPATITT? hvis du har hoppet på denne narkoen i 3 år, er det STOR sansynlighet at du har fått en av de.

Skrevet

Det syns jeg var en dum kommentar/spørsmå. :tommelopp: gidder ikke svare på det en gang :nigo:

Skrevet

har du sjekket deg for HERPES, HIV og HEPATITT? hvis du har hoppet på denne narkoen i 3 år, er det STOR sansynlighet at du har fått en av de.

:hallo: syns ikke trådstarter har gitt så stort inntrykk av å være hjernedød. virker som hun tenker ganske klart for å si det sånn.

Skrevet

noen er LITT bitter her ja. ha ha

Skrevet

noen er LITT bitter her ja. ha ha

Hvorfor skulle jeg vært bitter? Var jo jeg som dumpet han :skratte: Vil jo ikke ha den søppla der.. Er jo lykkelig med han jeg har vært sammen med de siste åra. Skjønnte ikke helt den dumme kommentaren der jeg.

Skrevet

For en forskrudd tolkning av ordet pedofil... du mener kanskje hun på 18 er pedofil og da siden 30-åringen hun har sex med er like moden som en 13-åring?

Du vet at en som har sex med en 13-åring ikke nødvendigvis er pedofil?

Kan du vær så snill å si at du vet hva det ordet betyr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...