*BamBi* Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg og min gamle flamme gjekk fra hverandre for 9 måneder siden, allerede 3 måneder etter ble vi gode knullevenner. Vi trodde vi skulle klare dette ved å ikke få følelser for hverandre, men som alle andre har erfart så er det umuligt. jeg fortalte han for 1,5 måned sden att jeg var begynt å bli betatt av han. han sa det samme, men han har og hatt ei anna jente i tankene, men har ikkje kontakt med henne lenger. det er nå som sagt gått 1,5 måned sio eg sa dette, ting utarter seg og vi er og oppfører oss som kjærester ovenfor hverandre og andre rundt. men han tar hele tiden opp att vi eg ikke i lag å er ikke kjerester, jeg er ikke dama hans. men samtidigt skal jeg være det?!. jeg begynner rett å slett å føle meg litt utnytta sio me har blitt enige om å ikke gå for fort fram. men når vi da er kommet så langt og begge vet hva vi føler. men han er usikker av og til pga hu andre. hva skal jeg gjøre når han egentlig ikke vil snakke eller ta ting opp utenom når han er i fyllo? jeg prøver å få han til å innse fakta, men hva skulle jeg gjort for å fått han til å innse att jeg mener alvor i att vist dette skal funke, så må vi gjøre noe nå.? kjærlighet skal være en enkel ting, ikke noe man er usikker på. jeg har aldri vært usikker, men han har og er usikker av og til.. thnx =)
*BamBi* Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2010 btw. glemte å skrive på alle disse 9 månedene vi har vært fra hverandre har vi hatt ett veldigt godt auge for hverandre... og det var han som gjorde det slutt. men angret.. jeg ville ikke ta han tilbake da fordi han hadde såret meg såpass.. men følelsene for ein går ikke vekk forda.. ein pause har alle godt av.. men hva skjer nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå