VordendeHusmor? Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Har et lite spørsmål jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med (u_u) Jeg skulle så gjerne ha vasket overmadrassen min, men på lappen på denne står det at den ikke bør vaskes i en vaskemaskin med mindre kapasitet enn 7 kg. Problemet er da selvfølgelig at vaskemaskinen her ikke har mer kapasitet enn 5,5 kg. Så mitt spørsmål er om jeg vil ødelegge vaskemaskinen med overmadrassen, eller om det er en annen grunn til at denne grensen på kg finnes. På forhånd takk for all hjelp!
Henkie Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Har et lite spørsmål jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med (u_u) Jeg skulle så gjerne ha vasket overmadrassen min, men på lappen på denne står det at den ikke bør vaskes i en vaskemaskin med mindre kapasitet enn 7 kg. Problemet er da selvfølgelig at vaskemaskinen her ikke har mer kapasitet enn 5,5 kg. Så mitt spørsmål er om jeg vil ødelegge vaskemaskinen med overmadrassen, eller om det er en annen grunn til at denne grensen på kg finnes. På forhånd takk for all hjelp! Det vil antakelig belaste maskinens lagere og motor for mye med mer enn 5,5 kg. Den tåler ikke mer. Det KAN gå godt, men produsenten anbefaler deg ikke å gjøre det - ikke jeg heller...
VordendeHusmor? Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2010 Det vil antakelig belaste maskinens lagere og motor for mye med mer enn 5,5 kg. Den tåler ikke mer. Det KAN gå godt, men produsenten anbefaler deg ikke å gjøre det - ikke jeg heller... Damn. Da ble det vel å vente til man finner noen som er villige til å låne meg en vaskemaskin da ^^,
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Send den bort til vask! De fleste vanlige maskiner tåler ikke vekta når den blir våt. Støtter det den over skriver.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har vasket dyner og tyngre ting i en vaskemaskin med kapasitet på 5 kg. Aldri skjedd noe som helst. Selvfølgelig er det en risiko å ta. Ble bare sånn fordi jeg vet jo aldri hvor tungt tøyet faktisk er. Får det plass i maskinen så går det. Iallfall i mitt hode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå