Gå til innhold

Er det greit å ta kontakt med tidligere flamme som venn

Anbefalte innlegg

Gjest Steffen
Skrevet

Er det greit å ta kontakt med en tidligere flamme hvis eg trur hun vil ha et forhold, men eg er ikkje sikker på om eg vil noe mer enn vennskap?

Eg er redd hun får forhåpninger om at det skal bli noe mellom oss.

Eg vil bare ha et vennskap, men ønsker ikkje si dette til henne i tillfelle eg har lyst til noe mer etterhvert.

Er det i såfall greit å invitere henne hjem å se film og ha henne i armkroken? (Har ikkje til hensikt å ha sex med henne, selv om eg tror hun vil)

Hva synes dere eg skal gjøre? Bør eg ta kontakt med henne i hensikt å først ha et vennskap og at det kanskje skjer mer etterhvert eller bør jeg la vær siden jeg er usikker? Er redd for å såre henne hvis hun har forhåpninger om mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La vær så lenge du er usikker og spar henne for unødvendige tårer :kjefte:

Skrevet

Du gir jo henne falske forhåpninger når du tenker på å ha henne i armkroken din...

Gjest steffen
Skrevet

La vær så lenge du er usikker og spar henne for unødvendige tårer :kjefte:

Poenget med å ta kontakt med henne som venn var å unngå å såre henne.

Hvis vi begynner å date igjen vil eg jo såre henne hvis eg ser at det ikkje kan bli noe mer.

Derfor tenkte eg å ta kontakt med henne som venn for deretter å se om eg vil noe mer

Gjest steffen
Skrevet

Du gir jo henne falske forhåpninger når du tenker på å ha henne i armkroken din...

Hun har alltid sittet i armkroken når vi har sett film samme, så tenkte det er mest naturlig av gammel vane. skal jo ikke kysse henne elle noe da.

Skrevet

Det er helt Ok å holde kontakten som venner. Bare gjør henne oppmerksom på at det er vennskapet du ønsker. Vær 100% ærlig og åpen om det du tenker og føler ovenfor henne, så er det virkelig ikke noe stress uansett hva dere gjør. Sålenge hun vet hvor hun står og kan ta stilling til det. :)

Skrevet

Er det greit å ta kontakt med en tidligere flamme hvis eg trur hun vil ha et forhold, men eg er ikkje sikker på om eg vil noe mer enn vennskap?

Eg er redd hun får forhåpninger om at det skal bli noe mellom oss.

Eg vil bare ha et vennskap, men ønsker ikkje si dette til henne i tillfelle eg har lyst til noe mer etterhvert.

Er det i såfall greit å invitere henne hjem å se film og ha henne i armkroken? (Har ikkje til hensikt å ha sex med henne, selv om eg tror hun vil)

Hva synes dere eg skal gjøre? Bør eg ta kontakt med henne i hensikt å først ha et vennskap og at det kanskje skjer mer etterhvert eller bør jeg la vær siden jeg er usikker? Er redd for å såre henne hvis hun har forhåpninger om mer

armkroken, mmm-m. Godt. Men hun blir å kysse deg, så du må finne på noen teknikker å dytte henne unna uten å såre henne. Hvilken film blir det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...