Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg er gift med verdens beste mann. Vi har vert sammen i 3 år og har det helt fantastisk på alle måter. Vi utforsker stadig våre sexuelle grenser og nå har jeg begynt å snakke litt grisete under sexen om å ha med ei ekstra jente. Dette tenner han selvfølgelig enormt og jeg liker også tanken. Men, jeg er ganske sjalu av meg og er redd for hvordan jeg vil reagere om vi hadde gjort dette. Jeg tenner enormt på tanken av å bli slikket av en jente eller bli slikket av han menst han knuller hun. Og jeg har veldig lyst at hun skal slikke/suge kuken hans innimellom han knuller meg. Og suge han sammen og grise med sæden etter han er komt. Pluss tanken på at jeg og hun kan fortsette når han er komt til han greier å bli med igjen (noe som jeg rekner med kommer til å skje fort..hehe) Så spm er om noen her inne har erfaringer med trekant og hvordan gikk det? Både positive og negative erfaringer tas imot med takk=)
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg var med på trekant en gang med et par. Vi forsøkte alle varianter med slikking, kosing, suging, knulling, dildo. Jenten og jeg koste oss med kyssing, og stryking på hverandre mens mannen komanderte hva vi skulle gjøre med hverandre. (Kjenner jeg blir kåt av å tenke på det). Jeg var overhodet ikke forelsket i noen av dem, men merket at jenten var en smule sjalu på meg, selv om hun prøvde å benekte det. Vi snakket sammen flere ganger etterpå og onanerte sammen og mimret over opplevelsene: men gjentok aldri noe. Min erfaring er at dette var veldig opphissende, og jeg kunne godt tenkte meg å prøve dette med min kjæreste: bare det å se ham bli kost av en annen jente tenner meg noe vannvittig: for jeg håper at det kun vil dreie seg om sex, slik jeg også en gang opplevde det hele.
Gjest MikeWaters Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Men, jeg er ganske sjalu av meg og er redd for hvordan jeg vil reagere om vi hadde gjort dette. Dette er ikke noe du/dere burde gjøre. Er du en sjalu type er ikke dette noe for deg, evt. forholdet er ikke trygt nok!
Stefan Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Dette er ikke noe du/dere burde gjøre. Er du en sjalu type er ikke dette noe for deg, evt. forholdet er ikke trygt nok! Skriver under på denne... Sjalusi hører ikke hjemme i en trekant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå