nist Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg er på desperat jakt etter en skikkelig treningsbh. Jeg har relativt store bryster, er vel målt til en I cup (visste ikke at det fantes engang...). I tillegg kan man vel si at tyngdekraften har gjort sitt og at de derfor er ganske tunge og "slappe". Problemer mitt er altså at jeg ikke har funnet en eneste treningsbh noen steder som gjør at de sitter! Jeg driter i form og farge osv. Jeg vil bare ha noe som gjør at jeg kan jogge som alle andre!! Utrolig frustrerende at slike ting skal dempe treningslysten... Er helt avhengige av å prøve bhene så å kjøpe over internett funker ikke... På forhånd tuuusen takk for svar!!!
Betty2 Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes pierre robert sine er fantastiske. går du på coop hypermarked eller lignende så har de prøverom, der mann kan prøve dem evt har change kjeden et godt utvalg, det koster, men er gjerne verdt det i lengden. en god bh er viktig, ikke bare for selvfølelsen men også faktisk for å spare ryggen
Suzy Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg synes pierre robert sine er fantastiske. går du på coop hypermarked eller lignende så har de prøverom, der mann kan prøve dem evt har change kjeden et godt utvalg, det koster, men er gjerne verdt det i lengden. en god bh er viktig, ikke bare for selvfølelsen men også faktisk for å spare ryggen Du har antagelig ikke så store bryster Betty - Pierre Robert holder ikke på en flekk når du virkelig har pupper! TS - jeg anbefaler deg Shockabsorber! Kjempebra BH-er som virkelig holder alt på plass uansett hva du gjør. Shock Absorber
Betty2 Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Du har antagelig ikke så store bryster Betty - Pierre Robert holder ikke på en flekk når du virkelig har pupper! TS - jeg anbefaler deg Shockabsorber! Kjempebra BH-er som virkelig holder alt på plass uansett hva du gjør. Shock Absorber nå vet du ingenting om mine bryster og den evige jakten jeg har hatt for å finne en god treningsbh som holder ting på plass. synes pierre rober er supre bh, og de ble min redning. men riktig størrelse er viktig, og ikke minst det å få prøvd BH før mann får kjøpt dem.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har rimelig svære pupper jeg å, og jeg pleier å klemme på meg en sportsBH i en strl for liten.. Det pleier å hjelpe:P
Suzy Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) nå vet du ingenting om mine bryster og den evige jakten jeg har hatt for å finne en god treningsbh som holder ting på plass. synes pierre rober er supre bh, og de ble min redning. men riktig størrelse er viktig, og ikke minst det å få prøvd BH før mann får kjøpt dem. Nei jeg gjør ikke det, men jeg antok at brystene dine ikke var I-cup ettersom du syntes at Pierre Robert sine topper var tilstrekkelig som treningsbh. Jeg har F-cup sjøl (og har vært større sjøl) og PR-toppene er ok som kose-bh, men duger ikke engang på spinning. De holder og støtter ikke mine bryster noe særlig, rett og slett. Og ja - det er viktig å prøve bh'ene før man kjøper dem, men nå virket det som TS visste størrelsen sin - derfor tipset jeg om en nettbutikk som har store og skikkelige sportsbh'er. Ellers er det vel vanskelig å få prøvd en PR-topp før man kjøper dem også? TS om du bor i noenlunde nærhet til Oslo ville jeg tatt turen til La Lina og fått prøve der, om det er viktig for deg - ellers står tipset over ved lag Endret 18. oktober 2010 av Suzy
nist Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2010 hei! Takk for svar! Jeg er litt avhengig av å prøve bhen! Har hørt om shockabsorber før, men skulle gjerne ha prøvd den før jeg kjøper! De koster jo litt. Har nå en sportsbh fra change som funker nogenlunde, men det er veldig tungt og feks. jogge. Vil bare ha noe som sitter stramt som f***. Syns alle jeg prøver er så elastiske og da holder de jo ikke på noenting!! Suzy: Hva er La Lina?? Jeg bor i Oslo!!
Pingting Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Jeg en en cupstørrelse større enn deg, og har en fra Enell som fungerer veldig godt! Sitter stramt, og holder ting fint på plass. Må riktignok bestilles på nett, men de har måletabeller og er veldig behjelpelige om du får feil størrelse (noe jeg gjorde). Endret 20. oktober 2010 av Pingting
Suzy Skrevet 20. oktober 2010 #10 Skrevet 20. oktober 2010 La Lina er en bh-butikk på St Hanshaugen. Om du tar 37-bussen opp så går du av rett utenfor døra
silverdoe Skrevet 20. oktober 2010 #11 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg en en cupstørrelse større enn deg, og har en fra Enell som fungerer veldig godt! Sitter stramt, og holder ting fint på plass. Må riktignok bestilles på nett, men de har måletabeller og er veldig behjelpelige om du får feil størrelse (noe jeg gjorde). Signerer denne! Eg har i-cup, og bruker treningsbh frå Enell. Det er den beste eg nokon gong har hatt!
momo Skrevet 21. oktober 2010 #12 Skrevet 21. oktober 2010 Shock absorber kan fåes kjøpt på løpelabbet, der kan du få prøvd de og.
nist Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. oktober 2010 Tusen takk for gode svar :-D Da er det bare å sette i gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå