Gå til innhold

Postens elleville priser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte ut innbydelsene våre i går. Dum som jeg var leverte jeg de på posten da jeg måtte sette på noen kroner på ett brev som skulle til Danmark. Tror du ikke dama på Posten greide å veie innbydelsene til mer enn 20 gram, som er vanlig 5,50-frimerke? Joda, alle innbydelsene veide 3 gram mer enn det vanlig brevporto tik, så vi måtte sette på frimerker for 3 kroner til på hver av innbydelsene... Har lagd dem selv, men trodde ikke at det skulle koste noe ekstra å sende dem... Vel, de ekstra kronene blir ikke så mye i det lange løp av utgifter i forbindelse med bryllupet, men surt var det...

Måtte bare få det ut... icon_smile.gif

Cr@sh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo sant som du sier at det ikke blir mye, men jeg synes hun var gnien icon_frown.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror faktisk du skal være glad for at dette ble ordnet før du sendte ut innbydelsene og at hun faktisk fant ut at de veiet mer enn det de skulle for laveste porto. Hadde du sendt dem ut med for lite porto (selvom det bare var 3 gram over) hadde du nemlig fåt straffeporto på absolutt alle konvoluttene du hadde sendt ut og det kunne blitt dyrt det, Da må du betale manglende porto + straff på 5kroner eller mer pr konvolutt. Gnien eller ikke, hun hjalp deg virkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...