Store My Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Har du tips til en god tørrshampo? Hvorfor er den bra? Hva koster den? Og hvor får man kjøpt den?
Gjest Tigress Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Boots-apotek har ein veldig god ein som ikkje luktar parykk og som berre kostar 39,-. Trur "merket" heiter Expert. Dei fleste andre er både dyrare og har som oftast ei ekkel lukt som minner om gamle damer... Det er mogleg dei dyraste, dei frå Toni & Guy og slikt luktar betre, men kvifor gidde å betale meir når den billigaste på marknaden er best?
Aubree Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Har du tips til en god tørrshampo? Hvorfor er den bra? Hva koster den? Og hvor får man kjøpt den? Jeg har bare prøvd en.. Big sexy hair fra Nikita.. Rød flaske, og den kostet 240 kr ca tror jeg.. Jeg prøvde første hos en venninne før jeg kjøpte selv. Den var kjempebra! Jeg har bestandig brukt å dusje hver morgen pga panikk før at håret ikke skal se ny dusjet ut.. Nå kan jeg dusje på morgenen mandag, også bruke tørr shampooen på tirsdags morgen, så behøver jeg ikke dusje før tirsdags kveld Den gjor håret mjukt og så friskt ut
Aubree Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Boots-apotek har ein veldig god ein som ikkje luktar parykk og som berre kostar 39,-. Trur "merket" heiter Expert. Dei fleste andre er både dyrare og har som oftast ei ekkel lukt som minner om gamle damer... Det er mogleg dei dyraste, dei frå Toni & Guy og slikt luktar betre, men kvifor gidde å betale meir når den billigaste på marknaden er best? Jeg skal prøve den neste gang Big sexy hair sin var som sagt veldig bra og lukta godt, men som du sier.. Hvorfor betale mer enn man må Hvis jeg finner et boots apotek her i byen da
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Da jeg i sin tid prøvde å bruke sånt noe, endte jeg opp med å se ut som Henrik Ibsen etterpå. Godt råd: vær nøye med å børste det ut igjen.
Gjest Anjelika Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har bare prøvd en så har begrenset erfaringsgrunnlag, men den gjør i allefall det den lover. Håret føles rent og lukter godt. Merket er Batiste, jeg har en som er spesielt for brunetter (tror det er farge i den, at de ellers kan være litt grå?). Kjøpt på Vita, husker ikke prisen men den var billig. Ser veldig billig ut og, men ikke la deg lure av den kjipe innpakningen.
Gjest Applestore Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har brukt Proffs sin, og syns den funker greit fåes kjøpt på h&m, cubus og lignende butikker. Den blir grå, men bare børste lett eller rufse litt i håret, går det bort
Gjest Applecore Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Var hos en H2-frisørsalong her om dagen og da fikk jeg litt tørrshampo i håret for at det skulle være luftig og lett å forme. Den luktet veldig godt og håret mitt var mykt og lett etterpå. Husker ikke hva den het, men lurer på om jeg skal gå tilbake og kjøpe den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå