AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Jeg har tenkt å studere reseptarutdanning ved Høyskolen i Oslo, og må derfor flytte dit til august 2011. Ønsker noe info om studentboliger med rimelig pris og bra beliggenhet, og ikke minst miljø. Noen som kan hjelpe meg med å anbefale hvor jeg skal bo? Btw, har tenkt å flytte dit med kjæresten min, da hun skal studere det samme som meg på samme sted. Vet ikke om det er lurere og heller bo på en hybel/tomannsbolig eller noe sånt og dele husleia, eller ha hver vår studentbolig? Setter pris på seriøse og fornuftige svar! Takk på forhånd
Betty2 Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 SIO har gjerne noe bra forslag. Det jeg vet om student bolig i Oslo er i storgt 63 (mener jeg adressen var) vil ikke anbefalle den plassen. er en del studenter der og de er greie, men tror også det er en plass for sosial klienter fra alle kulturer så det er en del bråk der, slåssing, herverk og innbrudd. opplevde en gang jeg skulle ta heisen i blokken, at det sto en somalsk fyr der, han så rimlig dopa ut, og drev på å vifta med en ganske stor kniv.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Det er vanskelig å få studentbolig, dessverre.... Iallefall i Bergen, så du bør ha andre alternativer i bakhodet dersom du ikke får bolig Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå