salsa86 Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har knekt et ben i foten, og må hinke rundt på krykker noen uker fremover. Det vil ta flere uker før jeg kan begynne å belaste foten. Jeg trener vanligvis 3 ganger i uken, og kjenner jeg blir stresset av tanken på at jeg nå stort sett blir sittende i ro i flere uker Derfor lurer jeg på om noen har noen gode tips til hvordan jeg kan få trent uten å belaste foten?? Har tenkt på å bruke manualer og ta sit-ups, men ellers trenger jeg gode ideer! Kanskje noen her som har opplevd det samme?? Har virkelig ikke lyst å la formen forfalle på grunn av dette! Blir glad for alle tips!
Gjest Consensio Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Kan du svømme? Eller har du gips? Hvis ikke du har det, så er jo svømming perfekt for da kan du bruke alle muskler du vil uten å måtte belaste noe som helst. Vanngymnastikk t.ex. :o)
salsa86 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Har nok gips, desverre Ellers ville jo svømming vært ideelt ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå