Gjest Chevy Skrevet 22. september 2011 #101 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Har hun skrevet en for voksne også? I så fall vil jeg gjerne ha link... Min liste: Mann - hemmelig i tilfelle han ramler innom Pappa - værstasjon med vindmåler, og en værbok Mamma - ??? - og mamma som pleier å være den enkleste Bestemor og bestefar - bildebok med bare bilder av dem sammen med oldebarnet sitt. Svigermor med kjæreste - digital fotoramme? Svigerfar med samboer - fotobok? Niese 1 - Justin Bieber veske og håndkle og dusjsåpe Niese 2 - Justin Bieber veske og håndkle og dusjsåpe Bror - Noe til ny leilighet? + en kasse brus? Datter 10 år - t-skjorte, filmer +++ Hun er vanskelig i år... Venninne av barn - klesplagg fra WoW? Venninne av barn - MGPjr-cd? nå må jeg jammen sjekke om den jeg har kjøpt er for barn :S jeg kjøpte den som finns jeg.. denne: har jeg kjøpt.. http://cdon.no/bøker/gjengedal%2c_eli_kari/værtegn_i_norge-10602475 Endret 22. september 2011 av Chevy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #102 Del Skrevet 23. september 2011 dere, ellos har 40% rabatt på valgfri vare, fikk en sånn tilbudslapp i posten har bestilt grå converse til min kjære :D 250 kroner i rabatt! i like! elsker tilbud, og benytter meg av dem spesielt til jul og sånn ville bare tipse om noen skulle trenge og få bestilt noe på tilbud :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 24. september 2011 #103 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Lista mi for i år ser sånn ut så langt: Mann: Mest sannsynlig gavekort på sko, for det føler han aldri at han har råd til å kjøpe seg selv Datter stor: Globus og lesebøker Sønn: Noe lite fra storesøstrene Datter liten: Venninner og vennepar: Adventsstjerne med telys Våre foreldre: Kalender med barnebarna + skjerf til mamma, genser til pappa og smykkesett til svigermor. Bror stor: Kortreist mat/lokale spesialiteter Bror liten: En kul t-skjorte Svigerinne stor: Sånn veggklokke fra Ebay hvor tallene festes rett på veggen + "halskrage" Svigerinne liten: Sminkepung + litt sminke Svoger: Kul t-skjorte Venninners guttebarn (1-5 år): Lego Duplo og vanlig Lego til de største Venninnes datter på 2 år: Duplo-stall Sønn til bestevenninne, 2 år: Fisher Price-garasje Barnas oldeforeldre: Kalender med oldebarna Endret 14. oktober 2011 av anti jante-June Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #104 Del Skrevet 24. september 2011 Samboer: aner ikke! Stebarn: Kjøper i lag med samboer. Mamma: Ipod Pappa: Kanskje en ullgenser eller noe slikt. Småbrødre: noen fancy klær eller duppeditter (tenåringer) Søster: tenkte å finne en skikkelig fin kjole, eller sko. Vi er samme str og samme smak. Besta og bestefar: hjemmestrikkede votter Svigers og hans familie: kjøper i lag med samboer. Onkler, tanter osv: har kjempe stor slekt, så mamma og pappa kjøper til de fra alle. Bestevenninner A: Hjemmestrikkede votter til henne og til den ufødte fra gudmor B: Hjemmestrikkede votter C: Hjemmestrikkede votter D: Hjemmestrikkede votter til henne og barnet hennes. E: Ikke noe hjemmestrikket, da hun er mye flinkere å strikke enn meg! Blir nok noe ramp hun får.. Ser jeg har en del vottepar igjen å strikke enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #105 Del Skrevet 24. september 2011 Søstre : serviettholder med servietter Mamma : kurv med diverse i (løper,håndkrem,ulltrøye, kjeks og marmelade etc) Datter : pannekakejern Mannen : Digital fotoramme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. oktober 2011 #106 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Så kjekt med ei sånn liste, henta noen tips fra denne lista i fjor! Her er presangene jeg skal gi; Kjæresten: Gavekort på massasje Lillegull: Er knappe 6 mnd til jul, men vil gi ham en liten ting, siden det er hans første jul. Tenker å kjøpe en eventyrbok, som vi sammen kan ha glede av i mange år Mamma: "Lune Masker" (ei bok om strikking) Pappa: Bagasjemerke med bilde av lillegull + en samleboks kjøpt på Ark (eller var det Norli ) om 2. verdenskrig Søster 24: En bilderamme + et bilde av lillegull Søster 17: Skjerf Svigermor: "Myke Masker" (ei bok om strikking) Svigerfar: Kopp med bilde av ham og barnebarnet + en liten ting til Svigerinne 27: Sengetøy + bilde av lillegull Svigerinne 39: Ei flaske vin og noe godt attåt + et bilde av lillegull Tantebarn gutt 10 mnd: Leke Tantebarn jente 14 mnd: Vet ikke Tantebarn gutt 3 år: "Den store pulverheksboka" Tantebarn gutt 4 år: "Doktor Proktors Prompepulver" Tantebarn jente 4 år: Hello Kitty-smykke Mormor: Skjerf og bilde av lillegull Fadderbarn på 3 og 2: "Den store pulverheksboka" Venninne: Skjerf En del på julegavelista har bursdager når det nærmer seg jul, og da skal de få; Søster 24: Pledd fra KID Kjæreste: Fotobok fra fotoknudsen med bilder fra stort og smått fra våre år sammen Mamma: Kopp med bilde av barnebarnet + et smykke Tantebarn jente 14 mnd: Klær Skrift merket med blått er kjøpt/i orden Endret 5. november 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. oktober 2011 #107 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Må bare ha denne igjen! Mamma: Kjøkkenkniv Jamie Oliver knivsliper og kalender 2012 Bestemor Kalender 2012 Lillesøster Datter til storesøster Gudunge H Bror til gudunge H Gudunge P Onkel og Tante Onkel A og Tante G Kjæresten Venninne I. Venninne H. Hva som er ønsket er rødt Hva jeg tenker å gi i blått Ellers likte jeg ideen om å gi julekort med julegaven til alle (når man "bare" gir til ungene ) Endret 26. oktober 2011 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 24. oktober 2011 #108 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har ikke kjøpt noe som helst. Det er alt for lenge til! Er fortsatt fokusert på bursdagsgaver til diverse folk. Jul begynner jeg å tenke på om 1 mnd! Men kommer gjerne innom tråden da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 24. oktober 2011 #109 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har ikke kjøpt noe, sliter med ideer i år. Eneste jeg er omtrent sikker på er mine to små fadderbarn. Gutten skal få noe "Cars" greier, enten radiostyrt bil eller wakie talkies. Jenta tror jeg skal få en stor tegnematte http://biit.no/Tomy-Aquadoodle-Classic-Drawing-Toy/dp/B001F7AF4I (Passer den til en toåring forresten?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprica Skrevet 24. oktober 2011 #110 Del Skrevet 24. oktober 2011 Stor niese: sminke Liten niese: bok Nevø: bok Bestemor: god såpe/krem De andre er vi ikke ferdig med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 24. oktober 2011 #111 Del Skrevet 24. oktober 2011 Pappa; Arne Scheie t-skjorte fra Probat Stemor: Bøker Kjæreste: Vet ikke Venninne 1: Vet ikke Venninne 2: Almanakk fra Personligalmanacka.se og t-skjorte Kompis 1: Radioresepsjonen t-skjorte fra Probat Kompis 2: Nye Pundusspillet Svigermor: Guess lommebok Svigerfar: Vet ikke Sviger bestemor: Vekkerklokke Sviger bestefar: Cognac og Erik Bye cd Svoger: Kurv med filmer og popcorn etc Sviger farmor: Tøfler Venners barn: Bøker fra Bokkilden.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå