tette-nette Skrevet 27. november 2010 #61 Del Skrevet 27. november 2010 Ferdig å det er så deilig De jeg spleiser på med søstern og familien hennes: mamma og pappa: oljebeholder og to glass beholdere til ting på kjøkkenet farmor og farfar: kurv med vin, spekefat, edammerost, kjeks onkel og tante: det samme som over de jeg har kjøpt selv: søstern: karitraa joggedress og kaffekopp svoger: kaffekopp tantebarn 1 (9år): mp3 spiller, matboks og noe fra london tantebarn 2 (7år): det samme tantebarn 3 (4år): det samme tantebarn 4 (1år): lek riktig leke, matboks og noe fra london fadderbarn: lekriktig bil og matboks søstern til fadderbarnet: askepottdukke og matboks venninne 1: fruktfat, lys, servietter, armbånd og biffkrydder venninne 2: det samme bestekompis: the pasific date/kjæreste: pulsklokke mamma og pappa: bolle med en nisse jeg har laget tante og onkel med familie 1: godteri med nisse jeg har laget tante og onkel med familie 2: det samme familie i førde: det samme tanke og onkel: aftereight og nisse jeg har laget farmor og farfar: det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 28. november 2010 #62 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Mamma: Lilla allværsjakke og matchende fleecegenser, Laura parfyme og body lotion, 2 lysestaker, Bjørn Eidsvåg CD og kåpe. Pappa: Blå allværsjakke og matchende fleecegenser, lilla skjorte med silkeslips, skritteller, termoskopp,konjakk. Kjæreste, 26 år: Elektrisk tannbørste, kortskalle- spillet. (Skal gi noe mer, men vet ikke hva da!) Bestemor, 78 år: Aner ikke! Søster, 29 år: Lue, votter, kosedress, elektrisk varmeteppe. Svoger, 33 år: Genser og "drikke- lek bok". Bror, 35 år: Genser og Deo stick. Niese, 2 år: Folk og røvere og kardemommeby bok og lydbok, learn2play noe lekehus greier, julegodteri. Nevø, 6 år: Jakke, Star Wars lego, julebrus og julegodteri. Nevø: (ikke født ennå) 2 bodyer + leke. Tante: Vet ikke! Venninne, 24 år: Vet ikke! Datter til venninne, 6 år: Aner ikke! "Svigerforeldre" : Kurv fylt med vin, servietter, nøtter, twist, julegodterier osv.. Hunden: Ny hundeseng, så han har ei både hjemme til meg og til mamma&pappa og godbiter. [Edit: Oppdateringer!] Endret 11. desember 2010 av Sweetpea25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #63 Del Skrevet 28. november 2010 Pappa: Blå allværsjakke og matchende fleecegenser, lilla skjorte med silkeslips, skritteller, termoskopp,konjakk. Niese/nevø (ikke født ennå): Pyjamas og leke. Wow... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 28. november 2010 #64 Del Skrevet 28. november 2010 Wow... Sier jeg og. Voldsomme gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 28. november 2010 #65 Del Skrevet 28. november 2010 Han blir nok veldig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #66 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er nødt til å være anonym i tilfelle noen kjenner meg igjen Mamma & pappa: Dolce Gusto kaffemaskin Mamma: Cardigan fra H&M Pappa: Belte fra Selected Bror1: Seks t-skjorter fra Threadless Bror2: Klær som mamma ordner Venninne1: Superundertøy-sett Venninne2: Overdel til superundertøy, sportssokker og kakepynt-ting Venninne3: 6 utgaver av Costume og et bryllupsblad Kjæreste: Sko (og noe annet smått, mansjettknapper, hudpleie eller noe sånt, har ikke bestemt meg) Foreldrene til kjæresten: En god flaske vin Kusine: To øyenskygger, en øyenskyggepensel og lipgloss fra Make Up Store Fetter1: Hatt og armband fra H&M Fetter2: Hatt og belte fra H&M Fetter3: Lue og armband fra H&M og hudpleie fra Biotherm Fetter4: To gensere og et slips med Spider-Man på + kul skjorte fra H&M Heldigvis betaler mamma og pappa gavene til alle familiemedlemmer (bortsett fra til seg selv) fordi det meste er fra familien samlet (ikke brødrene) - hvis ikke hadde jeg vært en fattig student i januar. Venninne1 og 2 spleiser jeg på sammen med de (venninne1 spleiser til 2 og omvendt), og jeg spleiser med brødrene mine til mamma og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 29. november 2010 #67 Del Skrevet 29. november 2010 til et vennepar gir vi den tråløse og oppladningsbare støvsugeren Elektrolux Ergorapido, i svak gullfarge. Selv har vi den i lilla, og jeg elsker den! http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.apartmenttherapy.com/uimages/la/Ergorapido-061908giveawayjpg.jpg&imgrefurl=http://www.apartmenttherapy.com/la/giveaways/la-thursday-giveaway-electrolux-ergorapido-2in1-sweeper-054014&usg=__43hN6zq84DO_bPFm1WaLMGYSd0Q=&h=524&w=540&sz=50&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=4cVV9FBvPjLbbM:&tbnh=126&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Delektrolux%2BErgorapido%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1038%26bih%3D559%26tbas%3D0%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=127&vpy=105&dur=669&hovh=214&hovw=221&tx=76&ty=115&ei=WLvzTKHwMoTrOZCqsYEK&oei=WLvzTKHwMoTrOZCqsYEK&esq=1&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:0,s:0 http://www.google.no/imgres?imgurl=http://electrolux.marketmedia.pl/temp/fckeditor/image/Ergorapido%2520-%2520Aust%2520low%2520res.jpg&imgrefurl=http://electrolux.marketmedia.pl/strona-odkurzacz-bezprzewodowy-electrolux-ergorapido-161.html&usg=__2c-Gq4VAMtSf50oucczrkLXSSjU=&h=1149&w=1121&sz=100&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=EBdeR2fymmyyzM:&tbnh=105&tbnw=101&prev=/images%3Fq%3Delektrolux%2BErgorapido%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1038%26bih%3D559%26tbs%3Disch:1,isz:l&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=426&ei=9brzTOX1G8qXOvr3lPMJ&oei=9brzTOX1G8qXOvr3lPMJ&esq=1&page=1&ndsp=27&ved=1t:429,r:8,s:0&tx=66&ty=69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 29. november 2010 #68 Del Skrevet 29. november 2010 til et vennepar gir vi den tråløse og oppladningsbare støvsugeren Elektrolux Ergorapido, i svak gullfarge. Selv har vi den i lilla, og jeg elsker den! http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.apartmenttherapy.com/uimages/la/Ergorapido-061908giveawayjpg.jpg&imgrefurl=http://www.apartmenttherapy.com/la/giveaways/la-thursday-giveaway-electrolux-ergorapido-2in1-sweeper-054014&usg=__43hN6zq84DO_bPFm1WaLMGYSd0Q=&h=524&w=540&sz=50&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=4cVV9FBvPjLbbM:&tbnh=126&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Delektrolux%2BErgorapido%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1038%26bih%3D559%26tbas%3D0%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=127&vpy=105&dur=669&hovh=214&hovw=221&tx=76&ty=115&ei=WLvzTKHwMoTrOZCqsYEK&oei=WLvzTKHwMoTrOZCqsYEK&esq=1&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:0,s:0 http://www.google.no/imgres?imgurl=http://electrolux.marketmedia.pl/temp/fckeditor/image/Ergorapido%2520-%2520Aust%2520low%2520res.jpg&imgrefurl=http://electrolux.marketmedia.pl/strona-odkurzacz-bezprzewodowy-electrolux-ergorapido-161.html&usg=__2c-Gq4VAMtSf50oucczrkLXSSjU=&h=1149&w=1121&sz=100&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=EBdeR2fymmyyzM:&tbnh=105&tbnw=101&prev=/images%3Fq%3Delektrolux%2BErgorapido%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1038%26bih%3D559%26tbs%3Disch:1,isz:l&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=426&ei=9brzTOX1G8qXOvr3lPMJ&oei=9brzTOX1G8qXOvr3lPMJ&esq=1&page=1&ndsp=27&ved=1t:429,r:8,s:0&tx=66&ty=69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 29. november 2010 #69 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gledesprederen Skrevet 29. november 2010 #70 Del Skrevet 29. november 2010 Bra tråd! Jeg er litt ung(16) kanskje for å være her, men elsker alle juleforum, haha. DEt er så koslig. Men til poenget: Mamma: et perle-armbånd+ny toalettveske pappa: krimbok Søster: scrapper et album fra hun var liten til nå(24år) Bror:trenings-shorts Bestefar og mormor: Bakst(boller, rundstykker, kaker osv), mormor er ikke så flink til å bake lengre. Farmor og farfar:konfekt Søskenbarn: genser Venner:veldig forskjellig fra venn til venn, men mye smyker, øredobber, sminke og filmer Go jul <3 nyt advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 29. november 2010 #71 Del Skrevet 29. november 2010 Her i gården handler vi VELDIG under budsjett i år, så dette er hva vi har kjøpt til våre kjære. Min mor: Jeg var på kurs og lagde et lerret med scrapbookingteknikk, med bilder av oss når jeg var nyfødt. Pris: Dette er nok den dyreste gaven, som kom på ca 450 kr. Min far: En fyr som har absolutt alt, jobber på nordsjøen, og leser egentlig ikke så mye, selv om han liker det har jeg kjøpt 3 måneders abonoment med FHM. Humoren er absolutt i hans stil, jeg tror det er godt for han at det bare kommer en gang i måneden (Siden han jobber ute til sjøs), og det er enklere å lese et blad på 40 minutter enn å begynne å lese en hel bok. Pris: 149 kr (min kjære) Hans mor: Smykkesett med armbånd, ring og øredobber i sølv. Eneste "minuset" er at det ikke kom i noe pen gave-eske, det problemet løste vi ved å sy en gavepose, og lage en utrolig stilig gave-eske som ser ut som en kake. Link: http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=526&Itemid=2 Pris: ca 100 kr. Hans far: Kjøpte boka Menn som stirrer på geiter på salg på Norli. Pris: Enten 40 eller 60 kr. Han lillesøster på 12: Gikk på ebay, valgte gratis porto, og fikk kjøpt en kul veske, med masse småting i, som f.eks. hår-stæsj, flere smykker, armbånd, fotlenke, lommebok, skjerf og lue. Tror dette blir en VELDIG velykket gave. Pris: ca 250 kr. Hans storebror på 24: Han er ganske harry, og får et sjakkbrett med shotteglass... Er desverre redd for at dette kommer til å falle veldig godt i smak. Pris: 199 kr. ---- Ebay er en fantastisk ting!.. Men jeg tror nok at det er i seneste laget for å bestille derifra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 29. november 2010 #72 Del Skrevet 29. november 2010 Her er det meste i boks, og gavene blir: - Samboer: finknepp (til skytinga)+ en ting fra ungene som vi ikke vet hva er ennå, - Datter, 11 år: skytebag og treningsutstyr til turn, kari traa-pants fra lillebror, - Sønn, 7 år: lego (brannstasjon) og daffedress, Man U supporter-utstyr fra storesøster, - Mamma og pappa: trekasse til vinkartong til dem sammen, et gavesett fra Body Shop til hver, - Svigers: sherry til henne, aquavit til han (umulige å kjøpe til, derfor litt lettvint løsning), - Søster: vannkaraffel, dusjsåpe og bodylotion, - To nieser: helinor-pysjer, - Fadderbarn: zhu zhu pet med utstyr, - Mormor: håndsåpe og håndkrem, - Samboers bestemor: er på aldershjem og setter veldig pris på en fin blomst, f.eks. amaryllis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #73 Del Skrevet 30. november 2010 Mamma: Jule kjøkkenhåndkler + kalender av barna. Pappa: Hansfree Bror: lekebil, film, Søster: Pyntegjenstander i engler. Søster: Sminke, + hudprodukter Svigermor: Jule kjøkkenhåndkler + kalender Svigerfar: Inngravering-maskin til tre. Svoger: Oppbevaring greie for våpen + lås Kjæresten: xbox spill x3 (HAN ER NERD:P) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 7. desember 2010 #74 Del Skrevet 7. desember 2010 Må si jeg er imponert over hvor tidlig ute alle er her! Jeg begynte å kjøpe julegaver i dag, jeg... Det som står i kursiv er allerede kjøpt. Samboer: Vintertreningsbukse fra Odlo, multi-ladestasjon til mobil, kamera, pulsklokke etc. Mamma: Julelinhåndkle, boka "The Distant Hours" av Kate Morton. Skal kjøpe noe større også, sannsynligvis en digital fotoramme eller et Swarovski-smykke Venninne E: Reisehøyttaler til iPod Baby til venninne E: To trøyer Venninne K: Reisehøyttaler til iPod Venninne I: Reisehøyttaler til iPod Venninne J: Reisehøyttaler til iPod Samboers familie (kjøper gaver sammen med samboer): Svigerforeldre: Sannsynligvis digital fotoramme Svigerinne/svoger: Gavekort til favorittbutikken deres (utendørs/sport) Samboers bestemor: Sannsynligvis skjerf i kashmir-blanding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 7. desember 2010 #75 Del Skrevet 7. desember 2010 Har fremdeles ikke kjøpt alle, men kan starte i morgen. Pappa: ingen ide, i kriste tilfelle må det bli favoritt konjakken hans Mamma; konsertbilletter, og en liten gave ved siden av Bror: et kamera Bror: ingen anelse Samboer: en kalender med bilder og oss, + noe annet som jeg ikke vet ennå Onkel: en fin vase eller pynte gjenstand Samboers mor og stefar: stefaren får de sjokoladene han elsker og moren skal få noe duppeditter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
"Maia" Skrevet 7. desember 2010 #76 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har blitt ferdig med julehandelen for i år, og det er veldig deilig Pappa: Aftershawe og deodorant Søster: Veske Bror: Bok Venninne B: Hårkur Venninne C: Ørepropper og sminke Venninne K: Stort og godt sjerf og søte tøfler Venninne M: Gode ørepropper (Sony MDR- AS40EX) og sminke Venninne B: Litt klær og ansiktsmaske Bestemor: Hudkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. desember 2010 #77 Del Skrevet 21. desember 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustyvel Skrevet 23. desember 2010 #78 Del Skrevet 23. desember 2010 Kjæreste: Digitalkamera Storesøster 1: Hårføner Storesøster 2: Spleiser med storesøster 1, Et års abo. på Pondus Storebror: 300kr Pappa: Tubeklemmer (til tannkrem, majones osv), plantevanner (til når han er på ferie) og manchester United tannbørste Mor: Bodylotion Svoger: Lunchboks Farmor: Pysj Mormor: Hjemmelagde russiske erter + en god såpe Bestefar: Vin Tante + Onkel: To hånklær En annen Onkel: 4 suppe-designer-skåler Dama til han over: Flaske vin. Svigemor: Flaske med vin + et fint lys Svigefar: Diabetes-sokker + en DVD Venninne: Kattehalsbånd, to katteleker, og to par øredobber (hu får kattunge etter nyttår) Bikkja til mamma: Tauknute + Retriverrull (bein) Kattene til søstra mi: Klorebrett til å feste på veggen Bikkja til søsteren min: Tørka pølser Bikkja mi: Tørka pølser + en leke + et bein Kattene mine: 10stk RC våtfòr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 23. desember 2010 #79 Del Skrevet 23. desember 2010 Kjæreste: Drakten til favorittfotballaget hans og dvd. Mamma: Vannkaraffel, sausetermokanne og cd. Pappa: Superundertøy og kalender. Bror: Bok om fotografering, dvd, deo stick og nespressokapsler. Venninne1: Bok og armbånd. Venninne2: Skihansker og ullsokker. "Tantebarn": Ulldress Kompis: Glass han samler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #80 Del Skrevet 30. august 2011 Tenkte vi kunne fortsette på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå