Gå til innhold

Viktig med en pen penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer litt på om dere syntes det er viktig at penis ser "pen"/sexy ut. Spør ikke om størrelse her, men resten av utseendet og hvor viktig dere syntes det er.

Saken er den at jeg syntes min får veldig fremtredende blodårer under ereksjon, i tillegg ble jeg omskjært for noen år siden og vet ikke helt hvordan jenter reagerer på det?

Det er et veldig lite arr under penishodet, men ellers er det ikke noen andre indikasjoner på omskjæring bortsett fra at forhuden er borte selvsagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fremme lupen når jeg har sex, blodårer syns jeg bare er opphissende.. Kan heller ikke si at jeg kan huske å ha støtt på en stygg penis noen gang :klø: Kanskje det bare er jeg som legger litt mer i sex enn pikk?

Gjest Consensio
Skrevet

Hvordan utstyret ser ut bryr jeg meg fint lite om, så lenge det går ann å bruke det.

Hva er forresten en stygg penis? Tror aldri jeg har sett en stygg en før :klø:

Har sett lange, korte, tykke, smale, med og uten blodårer, arr, nupper og peniser som er litt skeive, rette, tunge.

Men de alle har vært fine, for det er som regel ikke selve penisen jeg tenner på, men mannen.

Skrevet

Til ein viss grad kanskje?

Eg hadde ikkje villet putte den i munnen om eg syns den var stygg/ekkel ihvertfall.

Men ellers, så lenge den fungerer slik den skal så er jo det det viktigste.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke er så keen på å leke med en som har en stygg penis. Men da skal den virkelig være veldig rar! Den skal jo være fristende.. Men tror ikke så mange er så kresne på det! Det jeg sier høres mer ekstremt ut enn jeg egentlig mener ;)

Men blodårer som synes er egentlig bare nice :) Og et lite arr gjør vel ingenting :)

Det er ikke utseende som er viktig, stor, liten, stygg eller fin.. det er måten gutten bruker den som er viktigst ;)

-KM-

Skrevet

Nei, det er ikke utseendet men rensligheten som er viktig for meg.

Skrevet

Personlig synes jeg ingen peniser er pene (ikke vaginaer el for den saks skyld)...men elsker peniser alikevel :jepp:

Skrevet

JA!! Renslighet ER viktig !!!!

En sur pikk-ingen sex...

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Nei, det er ikke utseendet men rensligheten som er viktig for meg.

Signerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...