Gå til innhold

Hvordan få flyttet?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ringte et flyttebyrå, men de bare lo da jeg sa jeg skulle flytte til nabogrenda. De er nok ikke vant med at folk ikke kjenner andre som kan hjelpe de med så småe avstander. Det nærmeste flyttebyrået er flere mil unna, men..jeg kjenner ingen her som kan hjelpe meg. Aner ikke hvordan jeg skal få med meg tingene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns jo at det er helt utrolig at de LO av deg da... Skulle tro at en jobb var like god som en annen jobb - lang kjøring eller ikke.

Flyttebyrå er jo vanligvis dyre greier, men har du ingen andre muligheter så ville jeg prøvd å ringe flere andre og hente inn tilbud. Hva med linjegods og NorCargo? Dersom du eller noen du kjenner har førerkort for å kjøre stor varebil, så kan du jo leie en slik bil hos et bilutleie-firma. Dette vil jo helt klart være det billigste alternativet i og med at du ikke skal flytte så langt.

Skal du flytte ut av et helt hus eller en liten leilighet? Bil og stor tilhenger kan også være et alternativ dersom du ikke har så altfor mye saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hev deg over det. De sier da vel ikke nei til oppdrag fordi om det for dem "bare" er et lite stykke vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Alle mine venner lo når jeg og min samboer flytta sammen, til naboblokka. DET var jo ikke lange veien. Ikke noe å kjør, nei, så vi BAR vi. Hadde ikke noe særig med møbler da heldigvis. Men de fleste mente at vi trengte da hverken hjelp eller mer enn noen timer, når vi altså bare flyttet 500 meter.

Å leie en bil er gjerne billigere enn flyttebyrå, men uansett, er de seriøse så påtar de seg da også kortere oppdrag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei en bil og ring et idrettslag og spør om de har lyst på en liten dugnad (hvis du ikke kjenner noen som kan hjelpe deg å bære). Idrettslag er gjerne lystne på litt ekstra penger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...