Gå til innhold

tv2 bliss

Gjest willemine

Anbefalte innlegg

Gjest willemine
Skrevet

hei! noen som vet hvordan jeg finner den nye tv2 kanalen? har canaldigital..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! noen som vet hvordan jeg finner den nye tv2 kanalen? har canaldigital..

Husk på at det er en kanal rettet mot kvinns. Ser at du er mann. Så tenkte jeg skulle advare deg på det.

Gjest Thefainter
Skrevet

Husk på at det er en kanal rettet mot kvinns. Ser at du er mann. Så tenkte jeg skulle advare deg på det.

Kanskje han ikke liker fotball og glamourmodeller? :sjenert:

Slik du får inn tv2 bliss :)

Skrevet

Kanskje han ikke liker fotball og glamourmodeller? :sjenert:

Slik du får inn tv2 bliss :)

Hah! Sjølveste sjefsbimboen Linni Meister skal jo ha eget program på Bliss...:dåne: Dette lover ikke godt.

Skrevet

Herh har bliss stått på i hele kveld :) syns det er mye morsomt der :popcorn:

Skrevet

Skjønner fortsatt ikke hvordan man får inn kanalen jeg.. Kommer den automatisk på, trykke oppdatering eller hva?

Her er det Get, den normale boksen.. Fikk ikke noe hjelp av å dra på hjemmesiden :sukk:

Skrevet

Skjønner fortsatt ikke hvordan man får inn kanalen jeg.. Kommer den automatisk på, trykke oppdatering eller hva?

Her er det Get, den normale boksen.. Fikk ikke noe hjelp av å dra på hjemmesiden :sukk:

Forløbig ligger den på get inforkanalen :)

Skrevet

Linni er så tynn stakars jente får lyst å mate hun når jeg ser henne :goodbye::popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Skrevet

Bliss er på nr 150 via get.

Hurraaaa takk :ironi::klemmer:

Skrevet (endret)

Hurraaaa takk :ironi::klemmer:

Bare hyggelig :klemmer: Fant også TLC da jeg lette etter bliss og den er på nr 43:)Mange bra dokumentarer der.

Endret av Bella_
Skrevet

Har også Canaldigital, men får den heller ikke.....selvom CD sier jeg skal ha den..

Skrevet

Sjekk facebook-siden til Bliss.

Der finner dere all info om hvordan dere får inn kanalen.

Skrevet

Petter fra paradise hotel skal også ha egen serie på bliss. Haha dette lover godt ja.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg har fiber og kanalen poppet bare opp etter at jeg hadde restartet dekoderen.

Prøv det, hvis ikke så er det vanlig at man enten går innom hjemmesiden til leverandøren eller evnt. ringer dem.

Skrevet

Jeg synes det var litt morsomt at TV2 Bliss skulle være kanalen for "lett underholdning". Jeg lurer på hvor jeg finner TV2s "tunge" underholdning. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg synes det var litt morsomt at TV2 Bliss skulle være kanalen for "lett underholdning". Jeg lurer på hvor jeg finner TV2s "tunge" underholdning. :fnise:

Det er Hotel Cæsar det, sjønneruvel...

Jeg synes i hvert fall det er veldig tungt å se på. :fnise:

Endret av Meaty
Skrevet

Paradise Petter sin serie heter noe så originalt og spennende som "petter elsker mari". Gitt..

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Kom automatisk her. Kjæresten likte ikke kanalen, men det gjorde jeg :popcorn: hurra for noe annet enn fotball og slikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...