AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Del Skrevet 17. oktober 2010 Må all brun ris kokes i lang tid, typisk 50 minutter? Hva synes du om det isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Del Skrevet 17. oktober 2010 Brun basmati koker på 30-35 minutter. Jeg synes det er helt greit. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. oktober 2010 #3 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er dette en poll om man syns det er greit at brun ris må koke så lenge, eller ikke? I så fall - jeg hadde økologisk basmatiris i jambalaya i går, og den måtte koke i nesten en time før den var ferdig. Og, ja jeg synes det er greit. Jeg liker best ris som er ferdigkokt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #4 Del Skrevet 17. oktober 2010 Brun basmati koker på 30-35 minutter. Jeg synes det er helt greit. :klø: Er det brun hurtigris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 17. oktober 2010 #5 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er jo grusomt kjedelig å vente på at risen skal koke, men jeg synes naturris smaker såpass mye bedre at det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #6 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er det brun hurtigris? Nei, det er upolert indisk basmatiris. Feks sånn: http://www.spicesofindia.co.uk/acatalog/Indian-Food-Tilda-Brown-Basmati-Rice.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #7 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nei, det er upolert indisk basmatiris. Feks sånn: http://www.spicesofindia.co.uk/acatalog/Indian-Food-Tilda-Brown-Basmati-Rice.html Den så spennende ut. Er det fra den butikken du har handlet den også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #8 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nei, jeg har handlet på innvandrerbutikk i Norge, som regel veldig greit å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 17. oktober 2010 #9 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes det er hårreisende at vi må koke ris i 50 minutter, i 2010, i et av verdens rikeste land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 17. oktober 2010 #10 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes det er hårreisende at vi må koke ris i 50 minutter, i 2010, i et av verdens rikeste land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #11 Del Skrevet 18. oktober 2010 ja jeg syns det er uhørt. jeg har ikke tid til å koke ris i en time. dette går på nervene løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #12 Del Skrevet 18. oktober 2010 50 min??? nei dette kan jeg ikke ta meg tid til. jeg lever i tiden og forventer effektivitet! takke seg til timinutters ris fra uncle bens. godt er det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå