Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg blir ikke helt overrasket, men for de som kanskje ikke er klar over det, så gjennom prat med venner av det samme og det motsatte kjønn, så ser de på telefon sex, onanering foran kameraet på chat, og nakenbilder av seg selv til andre jenter/gutter mens de er i et forhold som noe helt uskyldig. Mest har jeg hørt det fra menn da, for av kvinnene ber de meg ikke si det til mannen sin at de har vist puppene sine eller onanert foran en annen mann gjennom webkamera. Jeg leser og hører at folk blir lei seg og ikke aksepterer det når de finner ut av at kjæresten har gjort dette. Men mennene syntes dette var uskyldig. Jeg har så klart ikke gjort dette sammen med dem, men de har prøvd seg. Jeg spurte rett ut om ikke de brydde seg om dama si. Så klart gjorde de det, men siden det ikke var fysisk kontakt gjorde det ikke noe. Jeg syns ikke noe om det, men de vet jo at kjæresten ikke liker det heller. Vil dere sett på det som utroskap, har dere fortalt dette til typen/spurt om hva de mener med slik kontakt med andre mens man er i et forhold? Det er vel eiesyken hos oss mennesker som gjør at kroppen skal bare vises fram til sin kjære.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg ser på det som utroskap, og det gjør kjæresten min også. Ærlig talt, det får være måte på hva folk skal tillate seg nå for tida asså! Grensene blir visst stadig forskjøvet. Æsj, nei, hadde aldri akseptert og vært sammen med en som satt og runka med ei annen på web-cam. Jeg hadde aldri gjort det selv heller, for det første har jeg absolutt ikke noe behov for det, jeg får det jeg trenger av kjæresten min på det området der. For det andre er jeg helt sikker på at jeg ville følt at jeg var utro. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk holder på sånn når de er i et forhold? Da må det være noe galt i forholdet, en eller annen slags spenning som mangler.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Folk har ingen respekt for tastaturet sitt ass Bruker alltid antibac etter lån av andres tastatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå