aas Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Heisann. Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med gavetips til kjæresten min. Han er en treningsglad gutt på 24 år og kan nærmest regnes med som bodybuilder. Siden klesstørrelsen hans er så stor, sliter jeg med å finne klær, så det er nesten bare å strykes av lista. Siden jeg kun er 18 år, og fortsatt går på skole har jeg heller ikke allverdens med penger å rutte med heller. Jeg har ingen anelse på hva jeg kan gi han. Ville blitt kjempeglad for diverse forslag (: Hilsen småfortvilet kjæreste (:
dontknow Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 du kan jo kjøpe noen esker proteinbarer han liker ekstra godt eller lignende hvis han er bodybuilder
Sola^ Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 har han ingen andre interesser? må det vere treningsrelatert?
aas Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2010 har han ingen andre interesser? må det vere treningsrelatert? Han er jo veldig glad i musikk og, men er ikke særlig interessert i cd'er og slikt.
^KinderMaxi^ Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Gavekort på kosttilskudd. Det hadde jeg blitt veldig glad for ihvertfall.
aas Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2010 Åkei, tusen takk for forslag folkens (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå