Gjest gjest Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Hvordan oppleves sjalusi vs angst? Noen som vet noe om dette? Jeg trodde jeg var plaget av sjalusifølelse, men nå opplever jeg samme typer stikk i andre situasjoner enn de som kan skrives på sjalusilista. Noen som vil forklare litt om følelsen av sjalusi og angst? Ikke helt sikker på om jeg poster på rett sted, siden jeg ikke vet helt om det gjelder forhold eller helse. Men takk hvis noen orker svare.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Hadde vært fint om du kunne gi noen eksempler på i hvilke situasjoner du kjenner disse stikkene.
Gjest TS Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Hadde vært fint om du kunne gi noen eksempler på i hvilke situasjoner du kjenner disse stikkene. Før var det hvis mannen snakket fint om andre damer, eller hvis vi møtte på eksen hans. Nå er det i tillegg hvis jeg ser en edderkopp, hvis jeg får kritkk eller hvis jeg føler jeg mangler kontroll på noe. Egentlig kan det komme i veldig forskjellige situasjoner. Kan som tilleggsinformasjon nevne at jeg er oftere trist nå enn før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå