Gjest Carleigh-Ann Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Det er 3 mnd siden det ble slutt mellom meg og min ex. Nå har jeg ikke kjærlighetssorg lenger, men sliter sånn med hevntanker! Hvorfor skal HAN få ha det bra og bli lykkelig når han har såret meg på det verste? Han skal gifte seg neste år, her sitter jeg like singel og glor i veggen.. Jeg vil absolutt ikke ha han tilbake, men det irriterer meg at han slipper unna med oppførselen sin. Han er forlovet med ei jente i Argentina og likevel ligger han rundt her i Norge. Jeg har så lyst å hevne meg på den dritten der. Henge opp lapper i Oslo med advarsel mot han eller noe sånt. Forferdelig hvis andre jenter må gå gjennom det samme som meg, pga den utro idioten. Jeg vet jeg burde tenke på mer kostruktive ting, jeg har til og med møtt en annen gutt jeg liker, men jeg får ikke disse hevntankene ut av hodet. Har faktisk drømt at jeg drepte (!) han. Er det noen som har noen gode råd å komme med?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg mener at du er heldigere stilt enn både eksen din og den nye dama han skal gifte seg med. Ville du byttet med noen av dem kanskje? Eksen din går rundt og lyver og er utro, noe som betyr at han mangler samvittighet og integritet. Ville du vært slik? Hans tilkommende kone er det veldig synd på. Enten vet hun ikke hva hun går til, eller så aksepterer hun hans utroskap. Og så skal de kanskje få barn sammen og hele pakken. Er du ikke glad du slipper det? Du skal være sjeleglad for at du kom deg unna denne mannen. Og så er du til og med så heldig å ha truffet en annen mann. Du har en ren samvittighet og evnen til å oppleve ekte lykke. Jeg vil ikke si eksen din opplever ekte lykke, med alt han har på samvittigheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå