Gå til innhold

Vaskemaskin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm...

I stad mens vaskemaskinen gikk og den begynte å sentrifugere trodde vi vaskemaskinen var på vei inn i stua.

Den bråkte og ristet skikkelig. Slo den av og fikk tatt ut tøyet. Prøvde å dra trommelen rundt og den virket litt løs ???

Noen som har vært borti noe lignende?

Lønnsomt å reparere?

Maskinen er ca 10 år, men har vært veldig grei helt til i dag.

Takknemlig for svar.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønnsomt å reparere er det ikke. Kjøp ny om den bråkete sentrifugen plager dere.

Skrevet

Heia,nei rett på søppla.men prøv den nå en gang til,ser en sjelden gang at det sjer her au, men er hvist tøyet har lagt seg litt dumt inni der,surra seg sammen påenmåde..

Skrevet

Takk for svar.

Har sjekka litt rundt og det er ganske overkommelig å kjøpe ny...Den jeg har var en rimelig og har holdt i 11 1/2 år...Så ikke redd for å kjøpe en som er grei pris...

Skal prøve den en gang til som siste her sier. Det var veldig lite i maskinen, bare et laken. Kanskje det ble for lett?

Igjen....

takk for svar

Skrevet

Sånn var min gamle vaskemaskin også. Testet den med både lite og mye klær i, men det hjalp ikke. Den var og ble i stykker.

Reparatøren sa at det gikk an å fikse, men at det ville koste omtrent like mye som en nye en. Jeg valgte det siste. :)

Skrevet

Takk for svar.

Har sjekka litt rundt og det er ganske overkommelig å kjøpe ny...Den jeg har var en rimelig og har holdt i 11 1/2 år...Så ikke redd for å kjøpe en som er grei pris...

Skal prøve den en gang til som siste her sier. Det var veldig lite i maskinen, bare et laken. Kanskje det ble for lett?

Igjen....

takk for svar

Ja,så vittig tenkte det var ett laken,de har tendens til og surre seg hos meg og da dunker det jæklig.

Skrevet

Viktig at vaskemaskinen står i vater. (Står vannrett)

Gjør den ikke det så er det ofte årsaken til et slikt problem.

Sjekk det før du kjøper ny!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...