Gå til innhold

Sliter med en hendelse ang min bror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe ganske ubehagelig som skjedde for noen år siden.

Jeg (da ca 26) var på besøk hos mine foreldre. Min bror som er 4 år yngre enn meg hadde sin katt på fanget, og jeg satte med ned ved siden av ham for å klappe katten. Plutselig innser jeg at min bror holder på å få ereksjon (!!!) JEg er rimelig sikker på dette. :(

Jeg reiser meg fort og går ut av rommet.

Jeg strever sånn med denne hendelsen og vet ikke hva jeg skal gjøre utenom å prøve å la være å tenke på det. Jeg glemmer det mye, men avogtil kommer tankene til tilbake. Jeg klarer ikke å snakke med noen om det, og selvfølgelig heller ikke med min bror. :( Vi hadde før et bra søster-bror forhold men nå er det bare ekkelt og kleint spesielt fordi jeg strever sånn med denne hendelsen og vil spy bare jeg tenker på det... Har sterk skyldfølelse i tillegg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg strever litt med å se det store problemet her.

Varmen fra katta kan ha vært nok til å få igang blodomløpet i pikken.

Virker i tillegg som om at du ikke er sikker på dette med ereksjonen.

Du trenger i alle fall ikke å ha noen skyldfølelse etter min mening.

Slapp helt av!

Skrevet

Trenger ikke være pga deg han fikk ereksjon da! Menn kan få ereksjon bare sånn helt uten videre. Herregud så teit.. Kanskje det var pga at katten var god og varm i fanget hans og han begynte å drømme om andre ting som er gode og varme å ha på pikken.. for eksempel.

Skrevet

Jeg greier ikke å skjønne helt hvorfor du syns det er så stress?

Skrevet

Han syntes vel at både du og katten var litt kjedelige, og så drømte han seg vekk om noe helt annet og bedre ;-)

Skrevet

Jeg kan skjønne hvordan du føler det. Kanskje du er av en overfølsomme typen? Da tar man kansje ting veldig innover seg.

Andre ville ikke brydd seg, og kanskje ledd for seg selv i ettertid.

Folk reagerer forskejllig, men du må få lov til å reagere som du vil.

Jeg tror du må prøve å tenke at gutter får veldig lett ereksjon, spesielt når man er 22 :)

Det er normalt at det skjer hos gutter, og det er veldig bra at det skjer, hvis ikke skulle man vært bekymret.

Kanskje du syns det var ekkelt siden du er søstern hans, osv ...Tror det er viktig at du tenker at fra naturens side så får menn ereksjon veldig lett, og det er jo mannen som er mest pågående fra naturens side. Slik må det være, for hvis ikke hadde ikke det vært så mye graviditet ute å gått.

Skrevet

Når man har blitt26 år gammel, bør man ha såpass mye kunnskap om penisen, at man vet at man ikke alltid kan styre den uansett hvor mye man vil. Og det er helt vanvittig at du lar en sånn hendelse gå ut over forholdet dere hadde.

Tror faktisk mine barn kan mer om peniser enn det du kan, og de er tenåringer :)

Skrevet

Takk for svar. Jeg får skjerpe meg og begynne å le av dette. :)

Skrevet

Takk for svar. Jeg får skjerpe meg og begynne å le av dette. :)

Tror jeg er på tide. Du ferska bruttern med en ufrivillig kattebenner. :skratte:

Bli kos å få ett normalt forhold til en helt normal bror igjen vel? :klemmer:

Skrevet

Enig med de andre her, jeg. Menn styrer ikke ereksjonen sin på langt nær så godt som vi liker å tro. Den kan oppstå på de mest pinlige tidspunkt, helt uten at det betyr at han tenner på deg - eller katta. Finnes til og med tråder på diverse forum om historier om ereksjoner på de mest upassende steder eller tidspunkt :)

Så ikke tenk mer på det, og få heller tilbake det gode forholdet med broren din, du har ingenting å frykte :)

Gjest u are right too
Skrevet

Det værste med konspirasjonsteorier, er at de er sanne så lenge man tror på de. Og ofte har de et snev av sannhet i seg også, om du er heldig! åhh gud, på tide å lage noen hyggelige konspirasjonsteorier! :D

Skrevet

Er jo helt vanlig det at en ereksjon kan komme i hytt og i pine. Mannen trenger ikke en gang å kjenne det minste snev av kåtskap. La det ligge og få tilbake forholdet til broren din.

Akkurat der er jeg faktisk glad jeg er jente. Ingenting vises.

Skrevet

Jeg hadde reagert akkurat slik som trådstarter. Jeg hadde nesten blitt litt traumatisert. NOe så ekkelt at man er så nærme penisen til sin egen bror også får han ereksjon! æsj, da hadde min verden snudd seg opp ned og ja.

Jeg er overfølsom virker det som på de andre som kjenner meg, og mange ganger synes de at jeg overreagerer og dramatiserer mine følelser på ting som de bare hadde kimset av eller ikke tenkt over i det hele tatt. Så det kan være at både jeg og trådstarter er av de hypersensitive folka, det håper jeg både for ts sin skyld og min også.

For dette hadde vært ekkelt og rett og slett noe jeg virkelig måtte ha jobbet med å fortrenge.

Hvordan reagerer broren din ts? Er det du som synes det er kleint mellom dere nå eller merker du det på han og??

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av TuridS
Skrevet

Jeg vet ikke hva han tenker, men ja, det er jo rimelig ekkelt egentlig. Jeg setter pris på både morsomme og saklige kommentarer..må jo prøve å le av dette, hva annet kan jeg gjøre. :)

Skrevet

For å si det slik: Hadde han fått ereksjon på grunn av deg, hadde du merket at han hadde litt.. eh... avvikende tenningsmønster, for lenge siden. Så vidt jeg forstår har dette kun hendt en gang, det er ingen andre hendelser, ting han har sagt eller måter han har oppført seg på, som skulle tilsi at han tenner på deg (eller katta!).

Ergo kan du trygt konkludere med at han hadde en ufrivillig ereksjon der og da, og hadde hatt det selv om du ikke var der. Du var bare uheldig og var tilstede - og merket det. merket han at du merket det, er det sannsynligvis mye pinligere for han enn for deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...