Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Prøver å avise en fyr som sender tvetydige signaler hele veien, sender han ikke meldinger mer fordi jeg ønsker avstand, men han fortsetter- senest i natt fikk jeg en melding som jeg svarte på i dag tidlig, ba han oppføre seg vanlig-han svarte ok, og at han skulle slette nummeret mitt, noe jeg svarte ok til- skulle tro dette var over da, men neida- han fortsetter med å svare det var synd det endte slikt og det var ikke meningen at jeg skulle bli sur osv- men jeg ble ikke sur, heller lettet. Slik som dette har det vært over en lang periode, det forvirrer meg og jeg blir rett og slett lei meg når han holder på slik, på en merkelig måte har jeg jo likt denne mannen en gang, men når det blir slik sier det jo sitt at jeg skal holde avstand. Andre som opplever slikt? jeg blir forvirret.
Aurora M. Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Hvis det nå virkelig er slik at du ønsker avstand, så må du bare la være å svare i det hele tatt. Det er mest effektivt. Etter en stund gir han opp.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Hvis det nå virkelig er slik at du ønsker avstand, så må du bare la være å svare i det hele tatt. Det er mest effektivt. Etter en stund gir han opp. Jo, jeg har tatt til fornuft og innsett at dette bare er tull, en del av meg har håpt at han har likt meg fordi jeg har møtt på han og alt ved kroppsspråk og væremåte har tilsett at han har det, skapte ett sjalusidrama uten like for ikke lenge siden, når jeg er med andre jager han de vekk- men kan ikke holde på slik videre, blir rett og slett svak av det. Bare prøver å forstå HVORFOR, men må inse at det er ikke alt man skal få svar på.
Aurora M. Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Ja, vi må legge fra oss mange "hvorfor" i livet. Men det er en treningssak det og. Se på det sånn du, og så går du videre i livet. Da sparer du deg selv for mange bekymringer og uro. Lykke til!
Gjest sunna Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, vi må legge fra oss mange "hvorfor" i livet. Men det er en treningssak det og. Se på det sånn du, og så går du videre i livet. Da sparer du deg selv for mange bekymringer og uro. Lykke til! Noen er bare slik..on and on and on and on.... så der har du iallfall et hvorfor. Det eneste som nytter er å ikke svare i det hele tatt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå