Gå til innhold

Mannen min blir 30 år,tips mht feiring!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen smarte tips til hvordan vi kan feire med familie og venner? Evt gavetips? Tenker å overraske han.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig å vite hva han liker da, men ;)

Innbiller meg at MIN drømmegave & feiring (om noen hadde planlagt det) er om du får alle til å spleise, ta med eks foreldre, svigerforeldre, dere, eventuelt søsken med eventuelle barn, og om dere eventuelt har barn - til et reisemål han liker, for eksempel Kreta eller Praha. Samme det - et sted han liker. Det er både gave og feiring i en sleng! Samtidig er det en ferie for alle de andre som er med, også er det en gave at de er med. Dermed kan alle reise på en fin ferie - med god samvittighet og god grunn ;)

Bare en tanke.. To i en smekk liksom, gave og feiring. Hadde hvertfall blitt kjempeglad.

Selvsagt forutsatt at han liker å reise...

Skrevet

Helt umulig å vite hva han liker da, men ;)

Innbiller meg at MIN drømmegave & feiring (om noen hadde planlagt det) er om du får alle til å spleise, ta med eks foreldre, svigerforeldre, dere, eventuelt søsken med eventuelle barn, og om dere eventuelt har barn - til et reisemål han liker, for eksempel Kreta eller Praha. Samme det - et sted han liker. Det er både gave og feiring i en sleng! Samtidig er det en ferie for alle de andre som er med, også er det en gave at de er med. Dermed kan alle reise på en fin ferie - med god samvittighet og god grunn ;)

Bare en tanke.. To i en smekk liksom, gave og feiring. Hadde hvertfall blitt kjempeglad.

Selvsagt forutsatt at han liker å reise...

Han er glad i å reise,men har egentlig ikke tid til det på et år tid pga husprosjekt. Tenker dere at det er egoistisk at jeg inviterer til overraskelseslag hjemme og at jeg ønsker han penger slik at vi kan dra på tur når vi er ferdig med hus?

Skrevet

Han er glad i å reise,men har egentlig ikke tid til det på et år tid pga husprosjekt. Tenker dere at det er egoistisk at jeg inviterer til overraskelseslag hjemme og at jeg ønsker han penger slik at vi kan dra på tur når vi er ferdig med hus?

Det synes hvertfall jeg at hørtes minst like bra ut - det må jo passe til deres planer og deres liv! :jepp:

Skrevet

Selv om det bare blir oss to som reiser,evt med barna våre? Tror det kan bli vanskelig å få det til å passe for alle andre samtidig. Andre tips? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...