Gjest Jay Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Vi viet oss i sommer, og skal nå snart få sendt ut takkekort til våre mange gjester. Jeg skulle gjerne fått tak i flere bilder fra bryllupet i tillegg til de som vi allerede har fått, og i den anledning har jeg noen spørsmål. Høres det greit ut å legge ved et ark inni takkekortet, med forespørsel om at de som ønsker å dele bildene og filmopptakene sine med oss, blir oppfordret til det? Og hvordan kan det mest praktisk la seg løse å få tak i bilder fra nær og fjern, og i god oppløsning? Be om at bildene blir lagt over på CD? Eller hva med at de kan lastes opp til et lukket område på internett som vi kan få tilgang til, og isåfall hvor? På forhånd takk.
Auri Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg ville bedt om de på CD. Er kanskje ikke alle i familien som er like datakyndige, men å få lagt bilder over på en CD kan de få hjelp til på en fotobutikk. Og et lite ark inni kortet hørtes ut som en fin idé.
Sunshine Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes det høres ut som en god ide Du kan også overføre bilder via fotoknudsen.no. Den har jeg benyttet til å dele bilder mange ganger.
MiamiNice Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 I det siste bryllupet jeg var i til ei venninne, fikk jeg mail ei stund etter bryllupet hvor de spurte om jeg kunne maile dem bilder jeg hadde tatt i bryllupet. Så jeg plukket ut de beste og mailet dem. Har også vært i bryllup hvor det har vært lagt ut et enganskamera på hvert bord så har gjestene tatt bilder med det. Vet ikke helt hvordan kvaliteten blir på slike bilder, men syntes nå det var et artig påfunn. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå