AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg tittet på et par episoder, og ser virkelig ikke humoren i denne serien som ser ut til å være pop verden over, og så og si alle jeg vet om elsker den. Spesielt denne Sheldon, som hopper rundt og skriker Bazinga eller noe hver gang det går opp et lys for ham. Litt artig, tja.. Morsomt, nei. Hvorfor/hvorfor ikke liker du den?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Det er en god serie. også kjent som amerikans sickom. det som gjør den så bra, er måten de oppføreer seg på, kommentarer og selv om slike situasjoner er reel for mange mennesker der ute, så har de greid å gjøre noe morsomt av det. men det er nok kombinasjonen av ALLE som er med som gjør den bra, tror ikke den ville blitt like bra om de hadde kuttet ut f eks Penny. den går i samme bane som Scrubs, og er av den art, at enten liker mann serien, eller ikke.
virw Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Big bang Theory er jo kjempemorsomt! Sheldon er herleg. Spesielt når han absolutt ikkje forstår sarkasme. Eg veit ikkje om det har noko å sei at eg har tatt ein del fysikk og faktisk forstår nokre av orda han har for seg, men eigentleg trur eg ikkje det har noko å sei. Folk har forskjellig humor, berre. Eg likar Big Bang Theory, andre gjer det ikkje.
*Numi* Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg likte heller ikke serien all verden etter å bare ha sett et par episoder, men nå er jeg hekta og har en plass i hjertet mitt for alle de geniale karakterene i serien. Sheldon sier forresten "Bazinga!" på samme måte som du kanskje ville sagt "Bare tulla/kødda!" ect. Men det er jo bare en liten brøkdel av hva som er morsomt med Sheldon som karakter. virw: Tror ikke det har noe å si. Jeg er ikke spesielt opptatt av fysikk, men skjønner det meste og synes det er skrekkelig moro for det. Endret 17. oktober 2010 av *Numi*
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Sheldon som ikke forstår sarkasme fremstår jo som helt asperger.. Ingenting moro med de folka.
Gjest Opus Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Syntes det er hysterisk morsomt jeg, uten at jeg kan sette fingeren på nøyaktig hva jeg liker. Men jeg storkoser meg hver gang jeg ser en episode og ler så jeg griner. Folk har jo forskjellig type humor og syntes forskjellige ting er morsomt. Jeg har ikke noe behov for å vite hvorfor noen syntes seinfield er morsomt, bare fordi jeg selv ikke liker det og overhode ikke finner det artig.
megvera Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg kjenner en del som studerer eller har studert fysikk, og de sier det er noe humor der som man må kunne fysikk for å forstå. Men så er det jo mye som er gøy for alle, så jeg ler så jeg griner når jeg ser det...
Gjest Tsunade Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Ikke yndlingsserien min, men jeg ler godt for dét! Tror det er fordi at jeg kjenner igjen meg selv på mitt mest hodet-i-sin-egen-verden-nerdete... Ps. Det heter sitcom(situation comedy), ikke sickom. Se der ja - nå fikk jeg nerde litt her óg.
Gjest Linda sofie Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes ikke den er noe særlig morsom jeg
Piper Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 En av de bedre seriene jeg har sett. Elsker humoren i den, og rollefigurene er fantastiske
Cordelia Skrevet 17. oktober 2010 #11 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Sheldon som ikke forstår sarkasme fremstår jo som helt asperger.. Ingenting moro med de folka. Er vel det som er poenget og. Jeg har alltid tolket ham som en typisk asberger type. Det er måten han takler verden og "handicappet" på som gjør han så genial som type. Han er sær, rigid og generelt vanskelig å ha med å gjøre, men rir det ofte av på sjarmen. Som regel ganske utilsiktet sjarme da Endret 17. oktober 2010 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #12 Skrevet 17. oktober 2010 Hm, kanskje et par episoder ikke er nok til å bedømme serien? Kanskje jeg skal se litt flere.. Noen nevnte det var i samme gate som Scrubs, og da ble jeg mer i tvil, for jeg er glad i den serien. TS
Gjest Consensio Skrevet 17. oktober 2010 #13 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg så noen episoder for noen år tilbake, men ble liksom ikke helt fan av serien. Tidligere i år tenkte jeg å gi serien en sjans, og er nå helt hekta. Elsker karakterene i serien, de passer bra sammen. Syns humoren er fantastisk. Kan vel kanskje kalle meg selv for en real nerd, så kjenner meg litt igjen i karakterene også Dette er den eneste sitcom`en jeg kan le fra start til slutt, se episoden en gang til og le like herlig da også
Gjest goodtwin Skrevet 17. oktober 2010 #14 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg syns serien er kjempemorsom! Jeg begynte å se de når jeg studerte i trondheim og mange av vennene mine var "ingenørnerder" på NTNU, og det som var veldig morro var at jeg så spesielle tendenser fra vennene mine i karakterene i the big bang theory (ikke like ekstremt da riktignok).
Gjest Stapler Skrevet 17. oktober 2010 #15 Skrevet 17. oktober 2010 Mannen min trodde ikke jeg kom til å like denne serien da han så en episode for lenge siden (jeg har litt sær humor av og til ). Og det tok meg noen episoder å bli kjent med poenget, men nå elsker jeg serien! Synes den er herlig og ler masse hver gang!
aline Skrevet 17. oktober 2010 #16 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes serien er helt herlig! Ler meg fillete og storkoser meg med den. Som en tidligere sa, er det helheten som gjør den genial, for min del kunne du ikke kuttet ut noen av hovedkarakterene. Sheldon alene hadde blitt feil. Ps. Det heter sitcom(situation comedy), ikke sickom. Se der ja - nå fikk jeg nerde litt her óg. ah... det var det h*n mente.. jeg satt og klødde meg i hodet og lurte på hva sickom var, noe jeg hadde gått glipp av. vi liker alle forskjellige ting, og det er ikke alltid lett å forklare akkurat hva som får oss itl å like det vi gjør. Jeg ser f.eks at disse Fruene (husker ikke navnet engang) er fryktelig populært og noe "alle" ser... jeg har prøvd å se en episode iblant, men greier rett og slett ikke å finne noe underholdende i de seriene. Det er bare ikke min gate. Det finnes mange slike eksempler, serier mange liker, men noen av oss ikke liker. Sånn er det bare.
Lulilelu Skrevet 17. oktober 2010 #17 Skrevet 17. oktober 2010 Big bang er så herlig. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett sesongene. Gleder meg til neste sesong. For å virkelig sette pris på serien så bør man se fra begynnelsen av, ellers er det mye historie og grunnen til ditt og datt man ikke forstår og dermed ikke synses er morsomt.
Batteri Skrevet 17. oktober 2010 #19 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg måtte gi den tre forsøk før den satt... men nå sitter den til gjengjeld godt Hos meg er imidlertid Wolowitz favoritten, synes ikke Sheldon er så hysterisk morsom.
Gjest Smørbukk Skrevet 17. oktober 2010 #20 Skrevet 17. oktober 2010 Big Bang Theory er fantastisk! Man trenger ikke være fysiker for å skjønne humoren i serien. Selvfølgelig er det ikke all fysikken jeg skjønner, jeg som aldri har hatt fysikk, men jeg har ingen problemer med å le av humoren. De ulike karakterene som er satt litt på spissen alle sammen, utgjør en morsom gjeng som det er gøy å følge med på. Gi det en sjans, se på et par episoder til, så kanskje du får sansen du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå