Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Noen som vet om man må ha henvisning fra fastlegen for å få brukt frikortet hos hudlege? Har allerede vært hos fastlegen med problemene mine, men middle jeg fikk for å smøre i ansiktet mot kviser hjalp ikke, og det andre jeg plagdes med kunne han egentlig ikke svare på :P Har egentlig ikke lyst å oppta tiden hans bare for å få en henvisning, så om jeg ikke kan bruke frikort hos hudlege uten henvisning, går det kanskje ant å bare ringe lege kontoret? Siden han allerede er klar over problemene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å ringe lege kontoret siden du allerede har vært til konsultasjon, men det kan være han vil ha deg inn alikevel.

Hvis du vil ha en offentlig hudlege der du kan bruke frikort, må du ha henvisning, og henvisningen må gjelde spesefikt den tingen du skal inn for.

Du kan oppsøke Private hudlege uten henvisning, men der gjelder ikke frikort ordningen.

Skrevet

Du kan prøve å ringe lege kontoret siden du allerede har vært til konsultasjon, men det kan være han vil ha deg inn alikevel.

Hvis du vil ha en offentlig hudlege der du kan bruke frikort, må du ha henvisning, og henvisningen må gjelde spesefikt den tingen du skal inn for.

Du kan oppsøke Private hudlege uten henvisning, men der gjelder ikke frikort ordningen.

Okei takk for svar :) Ringe i morgen da og høre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...