ejs Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Vi vurderer å ta en tur til Euro Disney i slutten av mars,sammen med barna våre på da nesten 5 og 8 år. Jeg er litt usikker på om det er mange attraksjoner som er stengt på den tiden i euro Disney, og om det er veldig kaldt. Er det noen som vet hvordan det er å besøke Euro Disney i slutten av mars, kan det anbefales? Og hva er optimal alder for ungene når man besøker parken? Jeg har prøvd å finne informasjon om dette på euro disney sine nettsider, men synes det var vanskelig å finne, så kjempefint om neon kan gi meg tilbakemeldinger på dette.
Brukernavn Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Har ikke vært der i mars selv, men tiden på året har lite å si i forhold til hvilke attraksjoner som er åpne. Alle er åpne hele tiden med mindre de er stengt for oppussing, og hvilke det gjelder finner du ikke ut før du er der, men det er aldri mange samtidig. (Dette er i hvert fall min erfaring - vi har vært der tre ganger) Barna dine er i PERFEKT alder for Disneyland De kommer til å storkose seg. De kan selvsagt ikke ta alt av attraksjoner, men dere kommer alle til å oppleve og se masse.
momo Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg var i Euro Disney med mine to barn i mars i fjor, var der første uka. Det var overskya hele tiden vi var der, men holdt med vanlige høst klær. Man kan jo være heldig å få sol, da kan det nok bli vår varmt. Alt var åpent da vi var det. Mine barn var da 8 år og nesten 2 år, de storkoste seg begge to. Datteren min var også der med meg da hun var 5 år, da og storkoste hun seg. Og vi reiser nok tilbake om 1-2 år og, er like gøy for voksne som barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå