Gjest vil skilles Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Eksen ønsker tydeligvis ikke å skilles, så han har ikke skrevet under på skilsmissepapirene som ble oversendt både fra meg og fra det offentlige. Jeg sendte først papirene over til han og samtidig til fylkesmannen (hadde en mistanke om at det var lurt). 4 uker etter fikk jeg brev fra Fylkesmannen om at den andre parten ikke hadde signert papirene og at de sender ut en purring. Denne ble sendt ut for ca 4 uker siden. Enda har ikke noe skjedd. Det har alt i alt tatt 8 uker nå. Noen som vet hvor lenge dette kan dra ut?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Det er ikke slik i Norge at begge må skrive under. Den ene henter papirene, skriver under med vitner og sender inn. Så kommer det brev i posten fra fylkesmannen at man er innvilget skillsmisse. Jeg skrev ikke under papirene våre. Min ex hentet dem og skrev under og sendte inn uten å si noe. Jeg fikk skillsmissebevilgningen i posten. Jeg tror han innbildte seg at det skulle svi at det kom som en "bombe" ..hehehe..
Gjest Blondie65 Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Den gangen jeg ble skilt tok det 4 uker etter at jeg hadde sendt papirene. Hva med å ringe fylkesmannen å høre? Det er kun de som kan svare.
Gjest TS Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Det er ikke slik i Norge at begge må skrive under. Den ene henter papirene, skriver under med vitner og sender inn. Så kommer det brev i posten fra fylkesmannen at man er innvilget skillsmisse. Jeg skrev ikke under papirene våre. Min ex hentet dem og skrev under og sendte inn uten å si noe. Jeg fikk skillsmissebevilgningen i posten. Jeg tror han innbildte seg at det skulle svi at det kom som en "bombe" ..hehehe.. TS her Jeg vet at ikke begge må signere, men jeg lurer på hvor lang tid det tar fra det er åpenbart at han ikke signerer og frem til jeg blir innvilget skilsmisse? Hvorfor skrev du ikke under forresten? Hva er meningen med å være så vanskelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå