en kompis Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Siden man er singel..så har jeg registrert meg på sukker, og har vært litt mere aktiv i ulike forum. Ser at det går sport i å være kresen, både på godt og vondt. Hva er din definisjon på kresen? mange sier de ikke finner noen fordi de er kresen, men visst de er fullstendig klar over årsaken selv, hvorfor ikke justere litt på hva de enn måtte være kresen på? Jeg ble kontaktet av en jente på et annet nettsted, ble endel meldinger frem og tilbake før hun spurt om jeg var kresen på damer? hmmm måtte tenke litt, og bla litt i innboksen før jeg skjønte at det var kropp hun tenkte på. Men det som slo meg var at hun hadde ingen fremtidsplaner for seg selv og barnet. Ingen drømmer, for de gikk jo ikke i oppfyllelse uansett sa hun. Er jeg kresen? kresen på at de vil noe i livet, at de har noe de brenner for...er det en form for å være kresen på kvinnfolk?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Siden man er singel..så har jeg registrert meg på sukker, og har vært litt mere aktiv i ulike forum. Ser at det går sport i å være kresen, både på godt og vondt. Hva er din definisjon på kresen? mange sier de ikke finner noen fordi de er kresen, men visst de er fullstendig klar over årsaken selv, hvorfor ikke justere litt på hva de enn måtte være kresen på? Jeg ble kontaktet av en jente på et annet nettsted, ble endel meldinger frem og tilbake før hun spurt om jeg var kresen på damer? hmmm måtte tenke litt, og bla litt i innboksen før jeg skjønte at det var kropp hun tenkte på. Men det som slo meg var at hun hadde ingen fremtidsplaner for seg selv og barnet. Ingen drømmer, for de gikk jo ikke i oppfyllelse uansett sa hun. Er jeg kresen? kresen på at de vil noe i livet, at de har noe de brenner for...er det en form for å være kresen på kvinnfolk? Alle preferanser som gjør det vanskelig eller umulig å få en partner er kresenhet. Jeg er kresen, men hvordan mener du jeg skal jusetere mine preferanser? -Late som jeg er forelsket uten å være det? -Gå inn i et forhold uten å bry meg om forelske/tiltrekning? -Være i et forhold som ikke gir meg noe? Jeg snakker om både utseendet og personlighet nå. Er som regel en kombinasjon av begge de to som gjør at man blir tiltrukket og forelsket.
CeeCee Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Siden man er singel..så har jeg registrert meg på sukker, og har vært litt mere aktiv i ulike forum. Ser at det går sport i å være kresen, både på godt og vondt. Hva er din definisjon på kresen? mange sier de ikke finner noen fordi de er kresen, men visst de er fullstendig klar over årsaken selv, hvorfor ikke justere litt på hva de enn måtte være kresen på? Jeg ble kontaktet av en jente på et annet nettsted, ble endel meldinger frem og tilbake før hun spurt om jeg var kresen på damer? hmmm måtte tenke litt, og bla litt i innboksen før jeg skjønte at det var kropp hun tenkte på. Men det som slo meg var at hun hadde ingen fremtidsplaner for seg selv og barnet. Ingen drømmer, for de gikk jo ikke i oppfyllelse uansett sa hun. Er jeg kresen? kresen på at de vil noe i livet, at de har noe de brenner for...er det en form for å være kresen på kvinnfolk? Ja, det er en form å være kresen på, men det er ikke noe galt i det. Du ønsker en partner med livslyst og pågangsmot. En som vet hva hun vil og har planer for fremtiden. Det er et karaktertrekk du liker ved kvinner. Jeg vil selv ha en mann som har noe han brenner for, en lidenskap i livet. Det trenger ikke være jobbrelatert. Det kan godt være humanitært arbeid, frivillighetsarbeid, arbeid med barn og unge, dans, musikk, foto o.l. Jeg synes det sier mye om en person. Jeg synes det er helt legitimt å være kresen på sånne ting. Men dersom man er kresen slik at man har en lang liste: -Tjene over 500 000 -Ha enebolig -Ikke vært gift -Ha mastergrad eller høyere -Osv. Når det går på andre ting enn personlighet, og kravene er høye synes jeg det er shallow og patetisk... Jeg har også krav om det materielle. Han skal ha en jobb han trives i og en inntekt han klarer seg på, og han skal ha ordnet økonomi. Selvfølgelig er det viktig! Jeg vil ikke ha en som har inkassokrav langt oppetter ørene. Det kan jo påvirke vår felles levestandard og økonomi etterhvert.
Becka Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 For meg er kresen at jeg ikke forelsker meg, eller lar meg imponere så fort. Jeg føler ofte når jeg prater med en gutt, at jeg fort vet om det er noe for meg eller ikke. Og slik har det blitt ofte siden jeg ble singel, og med det har jeg begynt å forstå at jeg virkelig er blitt svært kresen! Det har kanskje med litt hva man har hatt og opplevd tidligere. Jeg er nok litt ute etter det spesielle... Men kan aldri helt sette ord på hva det er. Jeg merker at jeg er kresen, fordi når jg først en sjelden gang merker at blodet bruser for en mann, så blir jeg nesten helt desperat! ( ikke utad sånn sett ) men bare at det er så sjeldent at jeg ikke vil gi slipp på den følelsen, og jeg vet det kan bli så lenge til neste gang. Det virkelig blitt sånn, og det kan være svært frustrende. Jeg syntes ikke jeg er overfladisk med for.eks å bare se på utseende, men jeg måha noe som tilltaler meg, og det kan være hva som helst. Du må bare føle det, føle noe... Når det derimot gjelder datingsider, så har jeg forsøkt sukker. Jeg e nok en smule mer overfadisk der skal jeg innrømme. Bildene først... Men jeg tviler på jeg er den eneste. Det som er å synd. Jeg så faktisk en gammel flamme jeg hadde datet der inne. Jeg husker jeg tenkte at jeg overhodet ikke ville lagt noe spes merke til ham på sukker, men jeg la jo merke til ham da vi møttes. Så sukker må man ikke ta for seriøst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå