AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Hvorfor leger de disse mennene? Nå er det flere innlegg er om albanere og hvordan få de hit. Hva slags jenter er det som blir sjarmert av slike menn?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Hva slags jenter er det som blir sjarmert av nordmenn? spørsmålet er like umulig å svare på. Det er ikke èn grunn. Alle albanere er ikke like. Det kan enkelt og greit være gjensidig ekte forelskelse og kjærlighet. Eller jenta har ekstremt lavt selvbilde/dårlig selvfølelse og tror en dårlig albaner er det beste hun kan få. Eller jenta ser enkelte gode sider ved den dårlige albaneren og tror hun kan hjelpe han med å kvitte seg med de dårlige sidene, han er på en måte som en leireklump som kan bli en flott vase. Veldig mange oppegående og sterke jenter som jobber innen kriminalomsorg, rusomsorg osv faller lett for dårlige mannfolk. De tror desverre de kan forandre vedkommende til det bedre.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Veldig mange oppegående og sterke jenter som jobber innen kriminalomsorg, rusomsorg osv faller lett for dårlige mannfolk. De tror desverre de kan forandre vedkommende til det bedre. Nei, det er nok ikke årsaken. De faller for dem for den de er. Kriminelle har nemlig ofte en egen evne til å være psykopater, og forskning har vist at psykopatgener er noe kvinner setter pris på og ønsker skal videreføres til kommende generasjoner. 3
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 ..forskning har vist at psykopatgener er noe kvinner setter pris på og ønsker skal videreføres til kommende generasjoner. Du tuller nå? Ellers vil jeg gjerne se kilde til denne forskningen...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Du tuller nå? Ellers vil jeg gjerne se kilde til denne forskningen... Har ikke kilden nå, men det er jo også bare å se på hvor godt likt hensynsløse drittsekker er blant kvinner. Bad boys/psykopater/bøller er noe kvinner setter pris på, og som derfor også overføres til kommende generasjoner.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 :skratte: :skratte: :skratte: Sier meg enig og håper TS får leita frem kilder til sin tullete påstand. Jeg er forlovet med en albaner og forelsket meg i han av samme årsaker som jeg har forelsket meg i mange nordmenn, et svensker og et par amerikanere før. Vi bor i Hellas og har tenkt å fortsette med det. Hva skal han med meg daa, når det ikke er håp for opphold i Norge?? tenker du kanskje? Kjærlighet vel!
Gjest Vampen Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Sier meg enig og håper TS får leita frem kilder til sin tullete påstand. Jeg er forlovet med en albaner og forelsket meg i han av samme årsaker som jeg har forelsket meg i mange nordmenn, et svensker og et par amerikanere før. Vi bor i Hellas og har tenkt å fortsette med det. Hva skal han med meg daa, når det ikke er håp for opphold i Norge?? tenker du kanskje? Kjærlighet vel! Hehe, jeg kjenner til det.. Når jeg møter folk som antar at vårt forhold er basert på papirer er det forholdvis tilfredsstillende å kunne opplyse om at min samboer hadde papirer og permanent bosettingstillatelse i Norge før han møtte meg. :lur: 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 :skratte: :skratte: :skratte: Bad boys, it seems, really do get all the girls. Women might claim they want caring, thoughtful types but scientists have discovered what they really want – self-obsessed, lying psychopaths. A study has found that men with the "dark triad" of traits – narcissism, thrill- seeking and deceitfulness – are likely to have a larger number of sexual affairs. http://www.independent.co.uk/news/science/why-women-really-do-love-selfobsessed-psychopaths-850007.html
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Har ikke kilden nå, men det er jo også bare å se på hvor godt likt hensynsløse drittsekker er blant kvinner. Bad boys/psykopater/bøller er noe kvinner setter pris på, og som derfor også overføres til kommende generasjoner. Badboys og bøller er ikke nødvendigvis psykopater, men mange psykopater kan være bøller. Må ikke blande begreper her, for alle drittsekker er ikke psykopater. Vet du at de fleste psykopater er utrolig sjarmerende inntil de har fått fanget deg i garnet sitt? Dette klarer ikke badboys og bøller som gjerne opptrer sånn helt fra børjan av. De som blir sammen med psykopater vet som regel ikke hva som treffer dem når den sjarmerende og forståelsesfulle mannen skifter ham og viser sitt sanne jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #11 Skrevet 17. oktober 2010 Badboys og bøller er ikke nødvendigvis psykopater, men mange psykopater kan være bøller. Må ikke blande begreper her, for alle drittsekker er ikke psykopater. Vet du at de fleste psykopater er utrolig sjarmerende inntil de har fått fanget deg i garnet sitt? Dette klarer ikke badboys og bøller som gjerne opptrer sånn helt fra børjan av. De som blir sammen med psykopater vet som regel ikke hva som treffer dem når den sjarmerende og forståelsesfulle mannen skifter ham og viser sitt sanne jeg. Men det er de psykopatiske trekkene som kvinnene setter pris på. Dette ser man gang på gang. Det er nok evolusjonært anlagt, da kvinnen i steinaldersamfunnet søkte hensynsløse, brutale mennesker som kunne øke sjansen for at avkommet overlevde. Disse trekkene går kvinner etter fremdeles. Det er synd at det er slik, men sant.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #12 Skrevet 17. oktober 2010 Badboys og bøller er ikke nødvendigvis psykopater, men mange psykopater kan være bøller. Må ikke blande begreper her, for alle drittsekker er ikke psykopater. Vet du at de fleste psykopater er utrolig sjarmerende inntil de har fått fanget deg i garnet sitt? Dette klarer ikke badboys og bøller som gjerne opptrer sånn helt fra børjan av. De som blir sammen med psykopater vet som regel ikke hva som treffer dem når den sjarmerende og forståelsesfulle mannen skifter ham og viser sitt sanne jeg. Enig.
Gjest me Skrevet 17. oktober 2010 #13 Skrevet 17. oktober 2010 Men det er de psykopatiske trekkene som kvinnene setter pris på. Dette ser man gang på gang. Det er nok evolusjonært anlagt, da kvinnen i steinaldersamfunnet søkte hensynsløse, brutale mennesker som kunne øke sjansen for at avkommet overlevde. Disse trekkene går kvinner etter fremdeles. Det er synd at det er slik, men sant. De psykopatiske trekkene kommer sjelden fram før man sitter godt fast i saksen, det er ikke trekk som psykopaten viser med en gang eller mens de prøver å huke deg. Hos noen kommer de ikke fram før de har flyttet sammen eller blir gift, og det er ikke sikkert at han slår for det kan godt være bare psykisk. Kontroll og utpsyking, de trenger ikke være brutale. De fleste drittsekker er ikke psykopater.
Gjest Tsunade Skrevet 17. oktober 2010 #14 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hvorfor leger de disse mennene? Nå er det flere innlegg er om albanere og hvordan få de hit. Hva slags jenter er det som blir sjarmert av slike menn? Nå er det flere innlegg om hvorfor troløse norske kvinner velger fæle utenlandske (les: mørkhudete) menn. Hva slags menn er det som er så fiksert på dette? Har ikke kilden nå, men det er jo også bare å se på hvor godt likt hensynsløse drittsekker er blant kvinner. Bad boys/psykopater/bøller er noe kvinner setter pris på, og som derfor også overføres til kommende generasjoner. I motsetning til "snille menn" som du, brutal_mann? Hvor har du snillegenene dine fra da? Badboys og bøller er ikke nødvendigvis psykopater, men mange psykopater kan være bøller. Må ikke blande begreper her, for alle drittsekker er ikke psykopater. Vet du at de fleste psykopater er utrolig sjarmerende inntil de har fått fanget deg i garnet sitt? Dette klarer ikke badboys og bøller som gjerne opptrer sånn helt fra børjan av. De som blir sammen med psykopater vet som regel ikke hva som treffer dem når den sjarmerende og forståelsesfulle mannen skifter ham og viser sitt sanne jeg. Sørgelig, men sant! Endret 17. oktober 2010 av Tsunade
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #15 Skrevet 17. oktober 2010 I motsetning til "snille menn" som du, brutal_mann? Nå har brutal_mann strengt tatt ikke skrevet noe i denne tråden. Mange drittsekker kan ha psykopatiske trekk. Nesten alle har psykopatiske trekk i stor eller mikroskopisk grad. Usympatiske, løgnere, egoister osv.
Gjest Tsunade Skrevet 17. oktober 2010 #16 Skrevet 17. oktober 2010 Nå har brutal_mann strengt tatt ikke skrevet noe i denne tråden. Mange drittsekker kan ha psykopatiske trekk. Nesten alle har psykopatiske trekk i stor eller mikroskopisk grad. Usympatiske, løgnere, egoister osv. Syns det var noe umiskjennelig bm-stil over innlegget, jeg. Med AB, hvem vet? "Mange drittsekker kan ha psykopatiske trekk." Nei, sier du det! Er det riktig å forklare psykopati med nasjonalitet/etnisitet/kultur/religion slik det så ofte gjøres her på forumet?
Bernina Skrevet 17. oktober 2010 #17 Skrevet 17. oktober 2010 Hva har dette psykopat og badboy greiene med albanere å gjøre??? 2
Gjest Mann45 Skrevet 17. oktober 2010 #18 Skrevet 17. oktober 2010 Ja, Albanere er jo en gjeng drittsekker alle mann. På diskusjonsfora så kommer det ofte fram hvor lite tolerante og rasistiske vi nordmenn egentlig er.
Shinana Skrevet 17. oktober 2010 #19 Skrevet 17. oktober 2010 Ja, Albanere er jo en gjeng drittsekker alle mann. På diskusjonsfora så kommer det ofte fram hvor lite tolerante og rasistiske vi nordmenn egentlig er. Og det tror du er spesielt for norske fora? Det er akkurat det samme over alt! Jeg tør vedde på at det er slik i albanske fora også. Vi som bor i Norge er ikke hverken bedre eller verre enn andre når det gjelder dette. Det er vel ikke de som bor i Albania heller. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #20 Skrevet 17. oktober 2010 Ja, Albanere er jo en gjeng drittsekker alle mann. På diskusjonsfora så kommer det ofte fram hvor lite tolerante og rasistiske vi nordmenn egentlig er. Jeg vil vel heller si at det ikke skal mye til før vi blir stemplet, og dernest nærmest unnskylder oss for at vi er til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå