Gå til innhold

Blir aldri kvitt "bad-boy" stempelet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg i løpet av begynnelsen av 20 årene var en notorisk skjørtejeger og kanskje det man kan kalle drittsekk. Studietiden handlet for det meste om å få seg ett ligg her og ett ligg der. Da tenkte jeg at det var fint å være såkalt attraktiv og ha talegavene i orden, kombinert med å kjøre mitt eget løp og egentlig være ganske skjødesløs iforhold til det meste så lenge det gagnet meg.

Nå, i begynnelsen av 30-årene merker jeg at kvinner gjerne blir med meg på en date, men enten øsnker de bare å date noen ganger for så å ende opp med tilfeldig sex ellers så er de lite interessert. På en måte så virker det som de tror at det er kun det jeg ønsker, og det kan jeg til en viss grad forstå.

De siste månedene har jeg datet den samme kvinnen, og hun er ganske fantastisk. Jeg føler det at jeg er mer enn betatt, og egentlig ganske så forelsket. Jeg forsøker å si det til henne, jeg forsøker å vise det og fortelle henne om det. Men hver gang jeg forsøker å snakke om noe seriøst, sier hun bare ting som om at jeg ikke trenger si det, og hva er poenget for jeg får meg jo allerede. Enten er hun kun ute etter sex eller så tror hun at jeg fortsatt er den samme.

Søsteren min har fortalt meg det at det verserer visse rykter om at jeg er en såkalt "player" til tross for at det er noen år siden jeg sist var på "mitt verste". Det virker som om at folk rundt meg ikke tror at jeg evner å forandre meg, selv om jeg ikke har hatt noen "flings" de siste årene, eller er så veldig flørtete av meg. Jeg drar ikke på byen å bedriver one night stands, eller på noen annen måte opererer med flere kvinner samtidig. Jeg lurer på hva jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du bør gjøre noe som helst. Bare fortsett å være deg selv. Jeg har for øvrig selv lagt merke til at venninner ofte har lett for å stemple gutter med bra utseende som playere, uten at de egentlig har noe grunnlag for det. Det er vel en forsvarsmekanisme hos noen jenter. De vil ikke bli lurt eller utnyttet. Men selvsagt er det mange gutter med bra utseende som ikke er playere. Selv håper jeg på å møte en av dem. :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nyt livet! Du får i det minte pult. Det er nok av oss andre som ikke får fitte en gang...

Skrevet

Nyt livet! Du får i det minte pult. Det er nok av oss andre som ikke får fitte en gang...

Så grunnen til at du henger rundt på KG og sutrer og bitrer deg, er at du ikke får "Fitte", da??

Gjest brutal_mann
Skrevet

Så grunnen til at du henger rundt på KG og sutrer og bitrer deg, er at du ikke får "Fitte", da??

Tja... Hva skal en henge på KG for om en ikke er singel? Forøvrig er det patetisk å klage, slik som TS gjør, på at en til stadighet får pult. Snakk om krokodilletårer og komplimentfiske...

Skrevet

"A reformed rake is the best husband."? Men det vil nok ta deg en stund å overbevise henne dersom du har en "fortid". Du skal heller ikke se bort fra at du nå får smake din egen medisin og at hun kun er ute etter sex. Det er vel opp til deg å bevise at du har mer enn det å by på - hvis du har det? Lykke til :-)

Skrevet

De siste månedene har jeg datet den samme kvinnen, og hun er ganske fantastisk. Jeg føler det at jeg er mer enn betatt, og egentlig ganske så forelsket. Jeg forsøker å si det til henne, jeg forsøker å vise det og fortelle henne om det. Men hver gang jeg forsøker å snakke om noe seriøst, sier hun bare ting som om at jeg ikke trenger si det, og hva er poenget for jeg får meg jo allerede. Enten er hun kun ute etter sex eller så tror hun at jeg fortsatt er den samme.

Hun virker ufølsom. Vil du virkelig ha en slik kvinne? Du befinner deg kanskje på de samme jaktmarkene som tidligere, uten at du vet det... Hva med å vanke i litt andre miljøer, så du ikke treffer på mennesker som kjenner deg fra tidligere, eller mennesker med de intensjonene du tidligere hadde.

Skrevet

Evig eies kun et dårlig rykte, var det engang en klok mann som sang....

Hørte du aldri på den..?

Lykke til!

Skrevet

Jeg er sammen med en som tidligere var en "notorisk skjoertejeger" og var det vel til slutten av 30aarene sine.

Rykte hans gaar enda, og det kommer nok ikke til aa forsvinne med det foerste.

THERE IS HOPE!

Maa bare finne rette kvinnfolket.

Skrevet

Vet ikke om du gjøre så mye annet enn å smøre deg med tålmodighet. Vær åpen og ærlig, så ser du nok at hun ser at du har forandret deg!

Jeg er selv sammen med en som er godt kjent som skjørtejeger. Mine venner var svært skeptiske til dette i begynnelsen, og jeg må si jeg var det selv også, men jeg ga ham en sjanse, og det angrer jeg ikke på. Folk må få lov til å forandre seg.

Skrevet

jeg ville lagt meg flat - akkurat som du gjør i dette innlegget.

men kun hvis du mener det, og ikke kommer til å gå tilbake til den livsstilen.

vær ærlig; "jeg har hatt en relativt lav terkel for å ta med jenter hjem for å si det slik, og jeg vet jeg har et rykte. jeg er ferdig med det - og står ikke lengre for den livsstilen."

jeg tror denne jenta enten er uinteressert, eller så er hun redd for å bli forelsket i deg. og du har mye å bevise.......

om dere blir kjærester må hun tross alt være den som andre omtaler som "stakkers hun som er sammen med han der - han har jo pult alt som beveger seg".

alle kommer til å tenke at det bare er et spørsmål om tid før du er utro.

jeg har selv et slikt forhold til enkelte gutter; i utgangspunktet tenker jeg at de er oppegående, smarte og tiltrekkende - men jeg hadde aldri latt meg selv falle for dem fordi jeg vet jeg aldri hadde klart å føle meg "utvalgt". jeg hadde visst at de komplimentene, nærheten og ikke minst sexen - det har disse gutta delt med resten av verden over en lav sko.

og jeg hadde alltid måtte forholde meg til at vedkommende mest sannsynlig har ligget med en eller annen vi treffer på. det er kjipt for oss som har vært mindre generøse.

det er enkelt: alle kvinner og menn vil føle seg spesielle - utvalgt. du er bare nødt til å fra hjertet vise henne hvorfor hun betyr noe annet enn de andre hundre jentene du har ligget med.

og husk å legg ansvaret over på DEG, aldri omtal disse jentene dårlig - og fortell aldri hvem du har hatt sex med. det blir bare bråk.

Skrevet

Jeg hadde aldri gitt en gutt med player-stempel en sjanse. Sorry, men jeg tar ikke sjansen! Jeg syns det er turn-off med gutter som har ligget med mange jenter og ser på det som et dårlig personlighetstrekk å ligge rundt med jenter uten følelser. Sier mye om en person.

Selvsagt kan folk endre seg, men jeg hadde aldri følt meg trygg med en sånn fyr.

Datet selv en meget pen og oppegående fyr for litt siden. Plutselig hørte jeg rykter om at han var player, og jeg kuttet han ut på dagen.

Kanskje jeg er dømmende, men det er sannheten.

Skulle foressten tro det var lett å skaffe seg dame som player, mange jenter elsker jo "drittsekk-typer". Ulempen er bare at disse er sjeldent av den oppegående typen. Skikkelige jenter vil ikke være sammen med en gutt som har ligget med halve byen.

Skrevet

Tja... Hva skal en henge på KG for om en ikke er singel? Forøvrig er det patetisk å klage, slik som TS gjør, på at en til stadighet får pult. Snakk om krokodilletårer og komplimentfiske...

Enig med DET.

Men du, jeg tror at grunnen til at du ikke får "fitte" er at bitterheten din lyser for mye ut av deg.

Bitterhet er turn-off.

Klart, det kan jo være andre årsaker også.

Men dersom du glemmer bitterheten din når du er sosial sammen med andre (damer), og heller later som at du er en glad, morsom og snill fyr, så er du faktisk bedre stilt.

Lykke til på "fitte"-jakt.

Skrevet

Antar du bor på en liten plass, siden du etter så mange år forsatt ikke er kvitt skjørtejeger stempelet. Men jeg kan dessverre ikke si du fortjener no bad boy stempel! :gjeiper:

Du får bare forsette å vise til at du ikke er slik lengre og være tålmodig, eller så får du flytte...

Skrevet

Tror du rett og slett bare har godt av å grille i ditt eget fett en stund. Du har ødelagt karmaen din, og det får du svi får nå.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Enig med DET.

Men du, jeg tror at grunnen til at du ikke får "fitte" er at bitterheten din lyser for mye ut av deg.

Bitterhet er turn-off.

Klart, det kan jo være andre årsaker også.

Men dersom du glemmer bitterheten din når du er sosial sammen med andre (damer), og heller later som at du er en glad, morsom og snill fyr, så er du faktisk bedre stilt.

Lykke til på "fitte"-jakt.

IRL så er jeg det. Problemet er at IRL så er jeg ikke på jakt etter fitte, men forhold. Til og med har jeg det urimelige kravet at det skal være gjensidige følelser...

Gjest Nanette
Skrevet

HVORFOR må alle tråder til slutt ende opp med å handle om Brutal_mann og hans liv?!?!? Drittlei av å lese om tråder som blir vridd slik at det dreier seg om livet til brutal_mann!!! Moderatorer, hvor i huleste er dere!?

Skrevet

Det er jo fordi alle kvinnfolk nærer oppunder steinar og brutal mann...Dere MÅ svare og sånn er det det faktisk skjer at tilslutt handler alt om Steinar og Brutal Man..De trenger bare legge ut fiskesnøre, så biter fiskene på og den opprinnelige tråden og hva den handlet om ble glemt..Jeg unngår bevisst å svare i tråder hvor alt handler om Steinar og Brutal Mann, selvom om den opprinnelige tråden er interresant.... :kaffekopp:

Kan dere ikke bare la være å irritere og mate disse mannfolka??Trodde dere kvinner hadde hørt om silence treatment :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...