Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.

Er på utkikk etter noen tykke strømpebukser, med fine mønstre. Vet dere hvor jeg får tak i slike? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pierre Robert har mange fine - finnes i de fleste matbutikker :)

Skrevet

Jeg bruker også Pierre Robert :) De i ull er like varme som om jeg skulle hatt på meg en bukse! I tillegg er de fine, og blir ikke hull i på en to tre :)

Skrevet

Henger meg på her og stjeler oppmerksomhet, jeg :sjenert:

Vet noen om butikker (nett eller fysisk) som selger varme strømpebukser i gilde farger? Er smålei av svart, bruker ikke brunt eller hvitt. Eller rosa.

On topic så jeg ullstrømpebukser på Lindex her om dagen med mønster i flere varianter. Jeg synes Lindex-strømpebuksene er gode og holdbare.

Skrevet

Hvor finner dere diss PR-strømpebuksene i ull? Jeg har noen selv, men de begynner å bli slitt, og jeg finner de ikke noe sted lenger! Bare tynne strømpebukser, eller ullongs uten fot. Har sett etter dem i hver eneste dagligvarebutikk jeg har vært innom, men neida, finner ingenting! >.<

Skrevet

Hvor finner dere diss PR-strømpebuksene i ull? Jeg har noen selv, men de begynner å bli slitt, og jeg finner de ikke noe sted lenger! Bare tynne strømpebukser, eller ullongs uten fot. Har sett etter dem i hver eneste dagligvarebutikk jeg har vært innom, men neida, finner ingenting! >.<

Større utvalg på de svære matbutikkene :)

Jeg kjøpte nylig et par på Ultra. Har også sett at de finnes på Obs.

Skrevet

Jeg kjøper på mega :)

Skrevet

Rema :)

Skrevet

Jeg trekker tilbake go'ordene om Lindex. Kjøpte en ullstrømpebukse der her om dagen som jeg har på for første gang i dag. Hva er det de tuller med denne sesongen?! Den er stiv og rar og ca en halvmeter lengre i beina enn de pleier å være! Grrr.

Skrevet

Jeg trekker tilbake go'ordene om Lindex. Kjøpte en ullstrømpebukse der her om dagen som jeg har på for første gang i dag. Hva er det de tuller med denne sesongen?! Den er stiv og rar og ca en halvmeter lengre i beina enn de pleier å være! Grrr.

Jaså, takk for tipset, får løpe til Lindex og kjøpe jeg da. Finner aldri ullstrømpebukser som er lange nok i beina. :kjefte: Får heller bare være stiv og rar. Går seg kanskje til etter en vask.

Skrevet

Jaså, takk for tipset, får løpe til Lindex og kjøpe jeg da. Finner aldri ullstrømpebukser som er lange nok i beina. :kjefte: Får heller bare være stiv og rar. Går seg kanskje til etter en vask.

Min størrelse har vært passe lang i beina de siste åra (etter MANGE år med å være for korte), men nå har de tatt av litt. Fint for de ekstra langbeinte, med Milp-tøymykner på lur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...