Vams Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Heihei. Er på utkikk etter noen tykke strømpebukser, med fine mønstre. Vet dere hvor jeg får tak i slike?
CoffeeGirl Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Pierre Robert har mange fine - finnes i de fleste matbutikker
Neala Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg bruker også Pierre Robert De i ull er like varme som om jeg skulle hatt på meg en bukse! I tillegg er de fine, og blir ikke hull i på en to tre
Karmosin Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Henger meg på her og stjeler oppmerksomhet, jeg Vet noen om butikker (nett eller fysisk) som selger varme strømpebukser i gilde farger? Er smålei av svart, bruker ikke brunt eller hvitt. Eller rosa. On topic så jeg ullstrømpebukser på Lindex her om dagen med mønster i flere varianter. Jeg synes Lindex-strømpebuksene er gode og holdbare.
Gjest Coarvi Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Hvor finner dere diss PR-strømpebuksene i ull? Jeg har noen selv, men de begynner å bli slitt, og jeg finner de ikke noe sted lenger! Bare tynne strømpebukser, eller ullongs uten fot. Har sett etter dem i hver eneste dagligvarebutikk jeg har vært innom, men neida, finner ingenting! >.<
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Hvor finner dere diss PR-strømpebuksene i ull? Jeg har noen selv, men de begynner å bli slitt, og jeg finner de ikke noe sted lenger! Bare tynne strømpebukser, eller ullongs uten fot. Har sett etter dem i hver eneste dagligvarebutikk jeg har vært innom, men neida, finner ingenting! >.< Større utvalg på de svære matbutikkene Jeg kjøpte nylig et par på Ultra. Har også sett at de finnes på Obs.
Neala Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Hvor finner dere diss PR-strømpebuksene i ull? Jeg har noen selv, men de begynner å bli slitt, og jeg finner de ikke noe sted lenger! Bare tynne strømpebukser, eller ullongs uten fot. Har sett etter dem i hver eneste dagligvarebutikk jeg har vært innom, men neida, finner ingenting! >.< Jeg kjøper på mega
Gjest Katee Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Hvor finner dere diss PR-strømpebuksene i ull? Jeg har noen selv, men de begynner å bli slitt, og jeg finner de ikke noe sted lenger! Bare tynne strømpebukser, eller ullongs uten fot. Har sett etter dem i hver eneste dagligvarebutikk jeg har vært innom, men neida, finner ingenting! >.< Rema
Karmosin Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg trekker tilbake go'ordene om Lindex. Kjøpte en ullstrømpebukse der her om dagen som jeg har på for første gang i dag. Hva er det de tuller med denne sesongen?! Den er stiv og rar og ca en halvmeter lengre i beina enn de pleier å være! Grrr.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg trekker tilbake go'ordene om Lindex. Kjøpte en ullstrømpebukse der her om dagen som jeg har på for første gang i dag. Hva er det de tuller med denne sesongen?! Den er stiv og rar og ca en halvmeter lengre i beina enn de pleier å være! Grrr. Jaså, takk for tipset, får løpe til Lindex og kjøpe jeg da. Finner aldri ullstrømpebukser som er lange nok i beina. Får heller bare være stiv og rar. Går seg kanskje til etter en vask.
Karmosin Skrevet 20. oktober 2010 #12 Skrevet 20. oktober 2010 Jaså, takk for tipset, får løpe til Lindex og kjøpe jeg da. Finner aldri ullstrømpebukser som er lange nok i beina. Får heller bare være stiv og rar. Går seg kanskje til etter en vask. Min størrelse har vært passe lang i beina de siste åra (etter MANGE år med å være for korte), men nå har de tatt av litt. Fint for de ekstra langbeinte, med Milp-tøymykner på lur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå