tgr010 Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Heisann:) Etter noen år med dårlig treningsvaner og kosthold har jeg bestemte meg for å gå ned noen kilo. Jeg er en 20 år gammel student, som vil gå ned 15 kilo til slutten av februar. Har begynt å trene 2-3 ganger i uken på Sats, gjerne da Zumba eller spinning. Noen som er med? Forresten noen som vet om noe bra treningsmusikk?
pandabear Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Slenger meg på denne.. Har et ganske bra kosthold, men har prioritert trenger litt lite, i tillegg til at jeg har lett for å legge på meg.. Jeg vil helst ned 10 kilo, men er fornøyd med 5også. Trener på sats jeg og
nøkkelknipe Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Jeg er med! Skal ned 5-6 kg. Er 21 år og student. Er godt i gang med trening (minst 3 dager i uken), men sliter mye med sukkerinntaket mitt. Dette SKAL reduseres Ellers har jeg et godt kosthold! Hva slags "metode" skal dere bruke for å komme dere ned i vekt, åssen strategi har dere lagt ?
pandabear Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Har samme problem som deg. Jeg har sunt kosthold, men er svak for sukker.. Min metode er å ikke bite over for mye.. Målet er å få trent 2 ganger i uken, også får de gangene som kommer ekstra heller være ett pluss.. Bedre å bli positivt iverrasket enn å bli skuffet...
nøkkelknipe Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Det er litt deilig å få bekreftet at det fler av oss sukkeravhengige! Prøver å holde meg til to dager i uken, men "godtar" tre i å begynne med. Mandag var en av de (...) og i dag har jeg vært fliiink Trener du styrke eller kondisjon i de øktene dine? Og hvor mye skal du ned?
tgr010 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2010 Hei, jeg prøver å få trent 2 ganger i uken (mest zumba og spinning). Sliter selv med sukkertrang, så nå blir det kun godteri på lørdager:)
Inwe Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Ikke noe godtetrang her i gården, men er alt for glad i mat , vil ned ca 15 kg. Trener ikke enda, men er igang så fort økonomien tilsier det (noe som er antaglig er relativt snart).
nøkkelknipe Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Hei, jeg prøver å få trent 2 ganger i uken (mest zumba og spinning). Sliter selv med sukkertrang, så nå blir det kun godteri på lørdager:) Så bra at du klarer å red. det til en dag i uken! Hvordan har det gått hittil?
Komu Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Hei! Jeg henger meg på her! Jeg har vært flink til å dra på styrketrening - men ikke fullt så flink på kondisjonstreningen. Sliter litt med motivasjonen da jeg lett blir uvell og får ganske høy puls. Det hjelper heller ikke at jeg skal til ultralyd av hjertet som følge av en bitteliten bilyd! Da blir jeg litt paranoid og synes det er litt ekkelt rett og slett! Men i morgen skal jeg på spinning tenkte jeg. Har som mål å trene to spinningstimer i uken (hver på 45 min) og styrke etter det (trener i styrkerom). Jeg er egentlig ikke så glad i spinning, men de timene er på morgenen og da er det lettere å ta turen på trening enn på kvelden synes jeg! Har noen vært borti step puls intervall? Jeg trener på studenttreningssenteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå