Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer skulle til en kompis i går... får å lage litt musikk, han er musiker.

HAN SA han skulle komme hjem i dag, men han har enda ikke kommet hjem!!!

HAN HAR IKKJE GITT MEG ET ORD, han vett at jeg sliter med angst å takler dårlig å være alene hjemme om kveldene... Jeg gråter meg i hel å stirrer i taket, og ellers veldig redd for mørket.

GREIt nok om han kunne gitt meg beskjed, så greit. Men det har han ikke gjort...

Takk skal du ha liksom!!!

Skrev bare en melding til han om hvor dust han var... GUUD måtte bare tømme meg :(

Dette er ikke riktig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ringe og spørre hvor det blir av han da?

Skrevet

Hvorfor er det alltid meg,meg å meg så må ringe !?!?!?! han burde faen vite såpass å klare å gi beskejd selv!

Skrevet

Jeg blir kjemperedd hver gang samboern min blir forsinka uten å gi beskjed. (har mista en på den måten). Og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har grått og vært engstelig hvis han blir forsinka... Men er samboern din som samboern min, så ble han irritert over mld og gidder ikke svare..

Skrevet

Det er DU som sliter med angst og kveldsangst. DU maa takle dette, DU maa faa hjelp til dette.

Ikke hans ansvar aa passe paa deg om kvelden.

Men joda, han kunne hvertfall sagt ifra at han ikke kunne komme.

Skrevet

jeg er bare så skuffet å lei over at han ikke tar ansvar.

Han maser på meg hver gang jeg går ut " når komemr du hjem? nå kommer du?!?=

sier jeg ikke i fra blir han dritsur på meg, men slik kan han være mot meg?

jeg vet jeg er sårbar ja, men det går faktisk ann å si fra!

Greit nok han har ikkje kontanter på tlf, men vis jeg er så viktig får han kan faen meg låne en telefon!!!!

Skrevet

Hvis du er bekymret for hans ve og vel så bør du jo bare hoppe over irritasjonen over at det alltid er du som må ringe og ringe for å høre at han har det bra i det minste, pleier å være betryggende det også. Kanskje han tilogmed er rett rundt hjørnet, eller har glemt at klokka er blitt mye?

Min samboer pleier å få seg en skyllebøtte på tlf når han blir sen uten å gi beskjed :lol: Tror forøvrig akkurat det der er en smittsom guttesykdom sånn på kveldstid :fnise:

Skrevet

Det var da veldig! TS, seriøst, skjerp deg. Du kan vel ringe hvis du er bekymret? Han er da sin egen person og har rett til å ha det gøy med vennene sine ;) Gi han litt rom.

Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det.. jeg er også sånn. jeg blir helt gal, og begynner å ringe vennene han er med og sånn. Typen min blir også dritsur hvis jeg ikke sier ifra, selvom han ikke er det spor bedre selv. Han kommer nok hjem til deg snart, og da syns jeg du skal fortelle han at du vil han skal gi beskjed/holde avtaler, fordi du blir engstelig når du ikke vet hvor han er.. Og grunnen til at du blir engstelig er fordi du er glad i han :klem:

Skrevet

like dårlig er det når kompiser kommer på døra uten forespørsel når vi faktisk har planer!!!!

Jeg så jævlig lei dette, å når jeg sier til vedkommede at jeg ikke vill ha besøk men han fortsatt kommer inn da, hvor i alle dager den sosiale antennen?!

Vet ikke hva jeg skal gjøre med disse irritasjonene lenger...

Skrevet

Takk FE : han burde nå skjønne det, han klikekr helt om jeg er litt forsen eller ikke sier fra når jeg kommer hjem.... Syns bare det er så utrolig dårlig gjort.

Skrevet

Jeg gleder meg når jeg skal reise til oslo om noen uker så kan han føle hvordan det selv er når jeg ikke gir en lyd i fra meg!

Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke akseptert at min mann ikke ga en lyd fra seg, for det er respektløst. Han hadde rett og slett blitt singel fort, om han hadde gjort det mer enn en gang. Og din samboer vet at du sliter med angst, og likevel viser han deg så liten respekt at han ikke gidder å gi en lyd fra seg. Og ja, det er snakk om å gidde å gi en lyd fra seg.

Jeg forstår godt at du er forbanna.

På den andre siden må du lære deg å leve med angsten du har, for han kan ikke være din sikkerhetsline. Du må takle å være alene. Men han bør vise deg så mye respekt at han gir en lyd fra seg

Skrevet

Jeg syns det er så dårlig gjort, er 2 gang... men hva kan jeg gjøre?:(

Ja jeg vet det. men syns han kan gi beskjed når han vet hvor mye jeg sliter med det.

Jeg går i terapi for dette. Det blir bare verre når han ikke gir meg noe beskjed om noe som helst.

Skrevet

Folk har jammen luksusproblemer. Her går jeg singel lenge og må klare meg alene. Mens en jente klager over at hun må være EN kveld alene hjemme. Du virker veldig avhengig av kjæresten din. Skjønner hvis han går lei av det. Du burde gå til psykolog og lære deg å komme over problemene, istedenfor å belemre samboeren din med dem.

Skrevet (endret)

Folk har jammen luksusproblemer. Her går jeg singel lenge og må klare meg alene. Mens en jente klager over at hun må være EN kveld alene hjemme. Du virker veldig avhengig av kjæresten din. Skjønner hvis han går lei av det. Du burde gå til psykolog og lære deg å komme over problemene, istedenfor å belemre samboeren din med dem.

Jaja, så du aksepterer å bli behandlet respektløst når du er i forhold, for det er bedre enn å være singel? For mener du virkelig at det er et luksusproblem å forvente at samboeren gir en lyd fra seg, når han ikke kommer hjem som avtalt?

Og det er helt utrolig hvorfor man blir avhengig av den andre parten i et forhold, selv om man var selvstendig ogklarte alt selv som singel. Og alt handler om å ta hensyn til hverandre, og vise hverandre respekt. Og tro det eller ei, men det går begge veier

Endret av Piper
Skrevet

Hvorfor er det alltid meg,meg å meg så må ringe !?!?!?! han burde faen vite såpass å klare å gi beskejd selv!

Du ringer nå, bare for å finne roen selv. Deretter tar du deg en skikkelig prat med han når han har kommet hjem, der du ikke legger vekt på angsten din og det å måtte være alene om kvelden, men det at han ikke viser deg respekt ved å ikke gi beskjed.

Angsten din må du takle selv av og til, for du kan ikke kreve at han skal være der for deg hele tiden. Men han skal vise deg respekt, og derfor skal han gi en lyd fra seg når han ikke kan komme som avtalt.

Skrevet

Du bør jo ringe for å skjekke om alt er ok??Eller er dere vant med å ikke ringte hverandre når dere er borte.Jeg hadde blitt beskymret på om alt var okei med han.

Skrevet

selvfølgelig har han det bra, han bryr seg ikke om andre enn seg selv...

hadde han ikke vært ok hadde kompisen hans kontakta meg.

Er ikke første gangen dette skjer.

Skrevet

Har du snakket med han før da?Når han kommer hjem synes jeg du skal ta det opp med han sikkelig og virkelig vise at du mener alvor.Han vet sikkert om angsten din så han bør jo forstå deg..

Dere andre som sier at han er selvstendig person osv ja,me når man velger å være i ett forhold så bør man ha omtanke og tenke litt på den personen man elsker.Man klarer alt når man er singel og alene det gjør man,men når man er i forhold så forventer man fakktisk litt omtanke og at personen er der for deg..

Ts du har det sikkert vannskelig ikveld vet ikke hvordan det er med angst,men sikkert ikke lett.Lag deg en kopp beroligende te les en bok eller se en koselig film.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...