Te uten sukker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har lyst på langt hår men når det kommer til en viss lengde er det som om jeg begynner å miste hår? Noen tips?
Envy Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 B-vitamin er veldig fint for håret, ble tipset av frisøren min om dette Hun sier at det funker og hun har alltid slitt med få langt hår. Selv blir jeg kvalm av b-vitamin tabletter, men det kan jo være verdt et forsøk?
Gjest Dainty Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Ta en grundig evaluering av kostholdet ditt, og sørg for å få i deg nok av de viktige næringsstoffene og de essensielle oljene. Dessuten bør du være forsiktig med varmestyling av håret. La det helst lufttørke. Bruk alltid varmebeskyttelse ved retting og krølling. Kjøp sjampo og kur tilpasset ditt hår. Kan anbefale Kérastase og Joico. Gå jevnlig til frisør for å klippe flisete tupper. Disse kan ikke repareres, og om du ikke klipper dem, vil skaden gå videre oppover hårstrået.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå